اقتصادی

کسب تندیس ملی مسئولیت اجتماعی توسط پالایشگاه شهید هاشمی نژاد

سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه های اقتصادی کشور با هدف بهبود فضای کسب و کار، همکاری بین بخشی میان بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، در این مراسم مدیرعامل پالایشگاه طی سخنانی گفت: این مجتمع گازی در ۱۶۰ کیلومتری مشهد مقدس و ۳۵ کیلومتری شهرستان مرزی سرخس واقع شده و هشت درصد از گاز کشور در استانهای شمال و شمال شرق را تامین می نماید.

مهندس سید مجید منبتی تصریح کرد: در راستای توجه به ذینفعان و در یک اقدام برد – برد ضمن تعامل با روستاییان، ظرفیت های موجود را شناسایی و اشتغال غیرمستقیم و توانمندسازی افراد را در دستور کار قرار داده ایم و همچنین اقدام به افتتاح مرکز رشد و نوآوری در شهرستان کرده ایم.
ا

ین مقام مسئول بیان کرد: سهیم شدن در توسعه و رفاه جامعه با فراهم‌آوری انرژی پاک، مأموریت پالایشگاه هاشمی‌نژاد به شمار می‌آید که مستلزم مسئولیت‌پذیری اجتماعی است و در سال ” رونق تولید ” با افتتاح مرکز رشد و نوآوری در شهرستان از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی حمایت کرده ایم.

مهندس منبتی تاکید کرد: سعی می کنیم با رعایت ضوابط و مقررات، نیازهای پالایشگاه در سه زمینه توریعی، خدماتی و تولیدی را از سطح شهرستان تامین کنیم تا شاهد رونق تولید در این شهرستان مرزی باشیم.

گفتنی است: بر اساس ارزیابی های انجام شده در فرآیند سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه های اقتصادی توسط محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تندیس و جایزه سرآمدی در حوزه رهبری به مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اهدا شد و مهندس منبتی در راستای تکریم و پاسداشت تلاش های مجاهدانه سردار بزرگ شهید قاسم سلیمانی در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خویش در تامین امنیت ایران اسلامی و جهان اسلام، با افتخار این جایزه را به خانواده معظم این شهید گرانقدر اهدا نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید