اسلایدرفرهنگی

پیام غدیر نسخه حل مشکلات جامعه است/ برگزاری ۲۰ عنوان برنامه در دهه ولایت

در نشست خبری مدیر موسسه فرهنگی هنری مجمع نکوداشت غدیر برنامه های دهه ولایت اعلام شد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری مجمع نکوداشت غدیر بیان کرد: ۲۰ عنوان برنامه در قالب سه پروژه مشارکتی، فرهیختگانی، و مخاطبین خاص در ایام دهه ولایت پیش بینی شده است.

به گزارش صدای‌مشهد، مهندس فلاح، مدیر موسسه فرهنگی هنری مجمع نکوداشت غدیر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های مجمع نکوداشت غدیر که در مجتمع تجاری سیتی استار برگزار شد، گفت: با تاکید بر توجه مسئولین به خطبه غدیر اظهار کرد: این خطبه حاوی پیام های غنی در همه اعصار بوده و هست و پاسخ تمامی مشکلات جامعه در همین خطبه غدیر است.

وی افزود: امروز خطبه غدیر را فرهیختگان ما مطالعه نکردند و این باعث شده عید غدیر مظلوم واقع شود.

فلاح با اشاره به مساله حجاب در شرایط امروز جامعه بیان کرد: اگر خطبه غدیر مطالعه و عملیاتی شود می توان بر اساس آن یک برنامه مدونی برای مساله حجاب تدوین کرد لذا در راس معروفات ما خواندن خطبه غدیر و انتقال آن به دیگران است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تشریح ویژه برنامه های غدیر اشاره کرد و افزود: ۲۰ عنوان برنامه در قالب سه پروژه مشارکتی، فرهیختگانی، و مخاطبین خاص پیش بینی شده است.

مدیر موسسه فرهنگی هنری مجمع نکوداشت غدیر ابراز کرد: مخاطبین ما در برگزاری جشن ها و برنامه ها علاوه بر عموم مردم، اقشاری چون ناشنوایان، پاکبانان، تاکسیرانان، پزشکان، خانواده شهدای سادات و جانباز، کودکان، دانش آموختگان و خادمین غدیر را نیز شامل می شود.

وی گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی، جشن خیابانی، توزیع بسته های معیشتی، برپایی تئاتر ویژه بانوان، اطعام با توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم، طراحی ۳۰ تابلوی شهری با هدف نشر مفاهیم خطبه غدیر، برگزاری جلسات قرآن از جمله برنامه هایی است که در این ایام پیش بینی شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: هزینه برگزاری این برنامه ها، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و از محل کمک های مردمی و خیرین برآورد شده است.

وی در پایان گفت: نشان خادمی غدیر امسال به پاکبانان عزیزمان اهدا می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید