اسلایدر

پویش استانی سفره‌های ربنا در بهزیستی خراسان رضوی راه‌اندازی شد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از راه‌اندازی پویش استانی “سفره‌های ربنا ” همزمان با ماه مبارک رمضان در این اداره کل خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، حمیدرضا پوریوسف گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های همدلانه و مومنانه به همشهریان از جمله افراد نیازمند، معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی این استان ۲ پویش مردمی راه‌اندازی کرده و واحدهای مشارکت‌های مردمی نیز فعال شده است.

وی افزود: خیرین و افراد نیکوکار هر سال در قالب سفره‌های اطعام و اکرام روزانه صدها سفره در استان پهن می‌کردند اما امسال به خاطر شیوع کرونا باید از تجمعات دوری کرد لذا پویش استانی سفره‌های ربنا را راه‌اندازی کردیم تا خیرین و نیکوکاران سفره‌های خود را در قالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این پویش علاوه بر اینکه نیاز مددجویان رفع می‌شود واقفان و خیرین نیز طبق روال هرسال به نیت خود که اطعام و اکرام است عمل می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: شماره تلفن ۳۲۲۳۲۶۰۵ به منظورهماهنگی نذورات خیرین و افراد نیکوکار به صورت شبانه‌روزی فعال شده است تا داوطلبین به این پویش بپیوندند.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۷۳۲۴ یا شماره‌گیری #۷۴۱*۱* برای همراه اول و شماره گیری #۱۴۰۰۰۲۶*۴*۷۳۳* برای سایر اپراتورها اقدام به واریز کمک‌های خیرخواهانه خود در قالب این پویش نمایند.

هم اکنون بیش از ۳۶۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید