ورزشی

شبان: شرایط مالی تغییری نکند، در پیام نمی‌مانم

ازیکن پیام مشهد گفت: اگر باشگاه به قولش عمل نکند، می‌توانیم مطابق آیین‌نامه و قراردادی که داریم، از پیام جدا شویم و به تیم دیگری برویم.

مجتبی شبان در خصوص شکست تیم پیام مقابل شهرداری ارومیه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: با تیم پر مهره‌ای بازی داشتیم که حتی روی نیمکت هم بازیکنان خوبی داشت. شهرداری به خاطر واگذار کردن چند بازی قبلی خود، شرایط خوبی نداشت و می‌توانستیم از این فرصت استفاده کنیم و برنده باشیم، اما متاسفانه قدر ندانستیم و شکست خوردیم.

وی افزود: بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. در ست پنجم تا پوئن ۱۰ پابه‌پای حریف پیش رفتیم، اما شهرداری ارومیه از تجربه بازیکنانش استفاده کرد و به پیروزی رسید. تیمی مانند پیام که بازیکنان جوانی دارد، در شرایط سخت حریفش با استفاده از تجربه بازیکنانش می‌تواند بر این تیم غلبه کند. در مجموع خوب بودیم و این عملکرد نشان‌دهنده آینده‌ای روشن برای پیام است.

بازیکن پیام مشهد یادآور شد: از نظر بدنی شرایط خوبی داریم، اما مشکلات مالی زیادی داریم. اگر بگویم در تمرینات به پولم فکر نمی‌کنم، دروغ گفته‌ام. مشکلات مالی ناخودآگاه روی تمرین و ذهن بازیکن تاثیر منفی می‌گذارد. مسلما خوب تمرین نکردن، خوب بازی نکردن را هم در پی دارد. امیدوارم در تعطیلات لیگ اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

شبان خاطرنشان کرد: اگر باشگاه بتواند به تعهدش عمل کند، من و دیگر بازیکنان موظفیم در پیام بمانیم، اما اگر باشگاه به قولش عمل نکند، می‌توانیم مطابق آیین‌نامه، به جایی برویم که از لحاظ پراخت حق و حقوق‌مان خیال‌مان راحت باشد. قلبا راضی به چنین اتفاقی نیستم، زیرایک ماه و نیم است که در مشهدم و به بازی کردن در این تیم و سالن، عادت کرده‌ام. اگر بخواهم به تیم دیگری بروم، مجددا زمان خواهد برد تا به تیم جدید عادت کنم. تنها در صورتی از مشهد می‌روم که مجبور شوم. قطعا شرایط مالی در پیام خوب نباشد، در پیام نمی‌مانم. از چند تیم هم پیشنهاداتی دارم./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید