اسلایدرورزشی

پایان مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور در مشهد بدون درخشش میزبان

مسابقات فرهنگیان در ۵ استان برگزار شد و خراسان رضوی میزبان مسابقات بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون بود.

به گزارش صدای مشهد، مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور با حضور ۲۸ تیم در مشهد مقدس از ۲۳ تا ۲۵ تیرماه برگزار و قهرمان این دور از رقابت‌ها در سه بخش تیمی، دونفره و انفرادی مشخص شدند.

مجتبی وظیفه‌دان در اختتامیه مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات فرهنگیان در ۵ استان برگزار شد که خراسان رضوی میزبان مسابقات بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون بود که خوشبختانه در سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه، نشاط و ارتقا سلامت جسمی و روحی معلمان فرهنگی در سراسر کشور بود. امید است که این مسابقات باعث توانمندی فرهنگیان شده باشد چرا که در سند تحول بنیادین بر این امر تاکید شده است.

معاون آموزش و منابع انسانیِ تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در نهایت خاطرنشان کرد: زمانی که سطح جسمانی و روحانی معلم ارتقا پیدا کند انگیزه خود را به دانش‌آموزان منتقل می‌کند که در ارتقا سطح علمی آن‌ها موثر خواهد بود.

اخلاق ورزشی بین فرهنگیان نمود بیشتری دارد

 

رضا ابراهیمی نیز در جمع خبرنگاران در اختتامیه مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور، اظهار کرد: دومین دوره مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور به میزبانی خراسان رضوی در سطح قابل قبولی با حضور ۲۸ استان، ۱۶۰ بدمینتون باز و ۲۵ داور برگزار شد.

وی با اشاره به شعار این مسابقات “معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین و مدرسه بانشاط”، بیان کرد: ورزش نشاط و انگیزه در فرد ایجاد می‌کند و معلم ورزشکار نشاط خود را در مدرسه منتقل خواهد کرد ضمن اینکه یک معلم باانگیزه می‌تواند هویت‌ساز باشد که مقام معظم رهبری به این مهم تاکید دارند.

ناظر مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور در خصوص استمرار این مسابقات عنوان کرد: استمرار این مسابقات انگیزه معلمان را افزایش می‌دهد و می‌تواند در مدارس شور و نشاط را منتقل کند.

ابراهیمی با تاکید بر حفظ اخلاقی ورزشی، خاطرنشان کرد: اخلاق ورزشی بین فرهنگیان اخلاق نمود بیشتری دارد، برد و باخت اهمیتی آن‌چنانی ندارد در نتیجه معلمین یک رقابت سالم دارند و مسابقات در یک فضای آرام برگزار شد.

خراسان رضوی بی‌نصیب از قهرمانی در مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور

در بخش تیمی این مسابقات خراسان شمالی با پشت سر گذاشتن رقبای خود به مقام قهرمانی رسید، تیم گلستان نیز در فینال نتیجه را به خراسان شمالی واگذار کرد و بر سکوی دوم ایستاد. همچنین مازندران و یزد موفق شدند مقام سوم مشترک را کسب کنند.

همچنین در بدمینتون دو نفره آرش جواهری و مهراب آقایی که تشکیل دهنده تیم ایلام بودند موفق به ایستادن بر سکوی قهرمانی شدند و گلستان با حضور مسعود صادقلو و محمد صمیمی عنوان دوم این دور از رقابت‌ها را در کارنامه خود ثبت کردند. یک تیم خراسان رضوی با سید حسین رضوی و هادی ثروتی و تیم دیگر استان میزبان با حضور امید اسماعیل‌زاده و مهدی لطفی موفق شدند مقام سوم مشترک را کسب کنند.

در بخش انفرادی نیز محمد طاهرزاده از گلستان عنوان قهرمانی را کسب کرد و محسن رحمانیان با مدال نقره به تهران بازگشت، همچنین مجتبی بهجتی از اصفهان و مجید قسمتی از بوشهر موفق به کسب مقام سوم شدند.

گفتنی است که کاپ اخلاق مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور در بخش آقایان را شهرستان تهران کسب کرد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید