اسلایدرسیاسی

هشدار دادستان کل کشور: با اخلالگران برخورد می‌کنیم

دادستان کل کشور با اشاره به افزایش قیمت بنزین و بی نظمی هایی که به این واسطه ایجاد شده است،گفت: با اخلالگران برخورد می‌کنیم

دادستان کل کشور با اشاره به اصلاح قیمت بنزین و اعتراض‌هایی که به این واسطه ایجاد شده، گفت: اعمالی که‌ منجر به اخلال در نظم می شود، به موجب قانون جرم است و نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با افرادی که اخلال می‌کنند طبق قانون برخورد می‌کند.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز شنبه در یک گفت و گوی رسانه‌ای با اعلام اینکه اصلاح  قیمت بنزین بر اساس قانون و کارشناسی‌های انجام شده توسط دولت ابلاغ و اجرا شده، افزود: متاسفانه افرادی که به دنبال ناآرامی و سوء استفاده از شرایط هستند با ایجاد ا خلال در نظم عمومی، مشکلاتی را برای مردم فراهم کردند و قطعا مردم خط خود را از این تعداد اندک اخلالگر که با راه‌بندان و حمله به بعضی اماکن موجب بی‌نظمی در جامعه شده‌اند، جدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم از این اعمال بی‌زار بوده و اجازه سوء استفاده به اخلالگران که قطعا ریشه در خارج از کشور دارند را نخواهند داد.

دادستان کل کشور اظهار کرد: در این روزها شاهد بودیم که جریانات معاند با نظام جمهوری اسلامی از فضای مجازی استفاده کرده و به خیال خام خود در صدد تحریک مردم بودند و قطعا مردم ما از این حرکات تحریک نخواهند شد و با همکاری مسئولین امنیتی و انتظامی و هوشیاری خود این مشکل را برطرف خواهند کرد.

تاکید دولت بر جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت

حجت الاسلام منتظری گفت: دولت تاکید کرد که مسئولین امر موظف هستند که از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری کنند و امیدواریم مسئولین ا قتصادی کشور در این زمینه هم بتوانند مدیریت مناسبی داشته باشند تا این مقطع زمانی را پشت سربگذاریم.

وی در مورد اقدام دستگاه قضایی نیز تاکید کرد: قوه قضاییه موظف است در چارچوب قانون با کسانی که اخلال  ایجاد می کنند برخورد کند و در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت ها، سازمان تعزیرات که زیرمجموعه دولت است با همکاری  سایر دستگاهها عمل خواهد کرد.  

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: مسئولین و مدیران کشور در جهت منافع مردم همانگونه که ابلاغ شده هر چه درآمد از این محل تامین شود برای قشر متوسط و زیر متوسط جامعه به صورت مساعدت تقدیم آن‌ها خواهند کرد.

وی  افزود: اعتقاد داریم که خود مردم بهترین نیرو  و توان برای جلوگیری از اقدام اخلالگران خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید