اسلایدراقتصادی

هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، ماشین‌آلات و صنایع وابسته برگزار خواهد شد

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد خبر داد

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در نهم آذرماه ۱۴۰۲ در مشهد خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، یوسف تقی‌زادگان، در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه‌های طلا و جواهر خاطرنشان کرد: هدف ار برگزاری نمایشگاه‌های طلا و جواهر و گوهرسنگ‌ها همواره آشنایی واحدهای صنفی ما با ماشین‌آلات وابسته به این صنعت است تا این واحدها بتوانند از این ماشین‌آلات شناخت پیدا کنند و برای توسعه کسب و کارشان از آن‌ها بهره ببرند.

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد در خصوص اهمیت واردات این ماشین‌آلات و دستگاه‌های مدرن تصریح کرد: در صورت آشنایی و بهره‌مندی واحدهای صنفی ما با این دستگاه‌های مدرن، قطعا به صادرات خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: صنعت طلا و جواهر در تجارت جهانی گردش مالی بسیار بالایی دارد، از طرفی مشهد هم از مهم‌ترین قطب‌های طراحی جواهرات است پس باید سهم خود را از این تجارت افزایش دهیم.

تقی‌زادگان بیان کرد: این نمایشگاه در سال‌های گذشته مستمرا برگزار می‌شد اما طی چند سال اخیر به دلیل همه‌گیری کرونا متوقف شد که به امید خدا امسال با حضور حداکثری مسوولان استان و اتحادیه‌های تمام کشور دوباره فعالیت خود را پر قدرت ادامه خواهد داد.

یوسف تقی‌زادگان اظهار کرد: مشهد با توجه به داشتن جمعیت زیاد و ظرفیت بسیار خوب گردشگری، در حوزه طلا و جواهر زمین بکری است که صنعت طلا و جواهر می‌تواند دستاوردهای ارزی بی‌شماری را در این زمینِ بکر رقم بزند.

وی با اشاره به دستاوردهای رونق صنعت طلا و جواهر در مشهد تاکید کرد: این اتفاق موجب اشتغال‌زایی و حذف بیکاری بسیاری از جوانان ما خواهد شد. ما در مشهد جوانان نخبه و پیشکسوتان متخصص زیادی داریم که امیدوارم بتوانیم از تجربه و تخصص آنان در جهت رونق این صنعت استفاده کنیم.

خاطرنشان می‌شود هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته نهم آذرماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید