اسلایدرشهری

هزار دستگاه تاکسی خراسان رضوی از رده خارج یا نوسازی می‌شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: امسال ‌هزار دستگاه تاکسی در این استان نوسازی و از رده خارج می‌شود که برای هر تاکسی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده و این مبلغ در مشهد با همکاری شهرداری به ۷۰۰ میلیون ریال رسیده است.

به گزارش صدای مشهد، علیرضا خادم‌پیروز پنجشنبه در آیین آغاز بهره‌برداری از طرح‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیشابورگفت: پارسال در بخش زیرساختها و توسعه امور شهری ۱۹۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت گردید و ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی جدید با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شد.

وی ادامه داد: امسال هم از محل این اعتبارات در مرحله نخست ۳۷ میلیارد ریال به شهرداری‌های خراسان رضوی پرداخت شد و برای امسال پیش‌بینی می‌شود در حوزه طرح‌های درآمدزا و تهیه ماشین‌آلات ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود چهاردرصد در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد که این‌ میزان سال گذشته ۲۲۲ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: پارسال ۲۷ دستگاه ماشین‌ آلات عمرانی و خدماتی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های خراسان رضوی واگذار شد که در حال حاضر ارزش این دستگاهها افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید