اسلایدر

نمایندگی خیریه حضرت رقیه در خراسان رضوی افتتاح شد

نمایندگی خیریه حضرت رقیه(س) و نمایشگاه دائمی جهیزیه در محل مرکز نیکوکاری حضرت ام‌البنین(س) مشهد افتتاح شد.

به گزارش صدای مشهد، مجید صمدیان، معاون ارتباطات خیریه حضرت رقیه(س) سپاه پاسداران در مراسم شروع به کار نمایندگی این خیریه در مشهد که در مسجد حضرت ابوالفضلیهای کوی شهید مصطفی خمینی و مرکز نیکوکاری حضرت ام البنین(س) وباحضور مدیران مراکز نیکوکاری مشهدالرضا برگزار شد ضمن اشاره به فعالیت های این موسسه در سطح کشور گفت: این خیریه با هدف حمایت و پشتیبانی از مراکز خیریه کشور راه اندازی شده وبا استفاده از امکانات وتجهیزات سپاه و رایزنی با کارخانجات تولید لوازم منزل ایرانی سعی در تامین اقلام مور نیاز نوعروسان و خانواده های کم بضاعت تجت پوشش نهادهای حمایتی دارد.

وی افزود: این خیریه به منظور جلوگیری از موازی کاری، مستقیما مددجویان را تحت پوشش قرارنداده و صرفا به حمایت از موسسات ومراکز خیریه در استان های مختلف مبادرت می ورزد.

وی همچنین از ارائه وام با کارمزد ۲درصد تا سقف ۱۰میلیون تومان را از دیگر خدمات این موسسه برای مددجویان تحت پوشش مراکز حمایتی خبر داد.

غلامی، رئیس اداره مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی نیز دراین مراسم با بیان گزارشی کوتاه از اقدامات و تفاهمات بین این نهاد و موسسه خیریه حضرت رقیه شیوه استفاده از خدمات این موسسه را تشریح کرد.

حجت الاسلام حجت رنگ امیز طوسی، مدیرمرکز نیکوکاری ام البنین و مسوول نمایندگی خیریه حضرت رقیه(س) در خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: رویکرد مسجدمحوری اقدامی ارزشمند و موثر در ارایه خدمات اجتماعی و فرهنگی است که باعث بهبود فرایند خدمات رسانی به نیازمندان واقعی می شود.

وی شبکه مساجد در جهان اسلام را شبکه ای مهم در ارتباطات اجتماعی و تعاملات مردمی دانست و افزود: محوریت مسجد در مسایل حمایتی مانند خیریه ها و مراکز نیکوکاری باعث افزایش مشارکت مردمی و تمرکز خدمت‌رسانی به محرومین واقعی می شود.

وی افزود: مراکز نیکوکاری و خیریه های استان برای تامین اقلام مورنیاز خود برای تهیه جهیزیه یا لوازم منزل مددجویان می‌توانند با حضور در نمایشگاه نسبت به انتخاب محصولات مورد نظر خود که از برندهای معتبر داخلی وبا کمترین قیمت ممکن فراهم شده اقدام کرده و سپس با واریز هزینه های مربوطه و ثبت سفارش از خدمات ویژه این موسسه مانند تحویل رایگان در محل بهره مند شوند.

در ادامه نمایشگاه دائمی جهیزیه و اقلام مورد نیازخانواده با حضور مسوولین و جمعی از خیرین مشهد افتتاح شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید