اجتماعیاسلایدر

نشان مشهدالرضا، پاسداشتی‌ برای خدمتگزاران راستین مشهدمقدس

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد از فراخوان معرفی نامزدهای نشان مشهدالرضا خبر داد.

سید جلیل بامشکی در گفتگو با صدای مشهد اظهار کرد: نشان مشهدالرضا با هدف اعتلای نام و جایگاه شهر مشهد مقدس در عرصه ملی و بین المللی برنامه ریزی شده و به دنبال شناسایی و بزرگداشت چهره های شاخص و موثر و خدمتگزاران راستین در شهر مشهد است.
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از اهداف دیگر این برنامه الگوسازی برای ارتقای اخلاق و جایگاه شهروندی و تشویق شهروندان مسوولیت پذیر و خدمت گزار در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.
وی ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با معرفی افرادی که در این عرصه افتخاری را برای مشهد به ارمغان آوردند را از اولویت‌های این برنامه دانست و افزود: البته این افراد شاخص می‌توانند مشهدی یا غیرمشهدی باشند ولی شرط حضور در این رقابت این است که خدمتی را به شهر مشهد ارائه کرده‌ باشند.
بامشکی تصریح کرد: هشت کارگروه در نشان مشهدالرضا فعال هستند که در حال تدوین شاخص ها، رصد و شناسایی افراد هستند و در کنار این کارگروه ها از مردم عزیز مشهد هم خواستیم تا به ما کمک کرده و اگر افرادی را می‌شناسند که حائز دریافت این نشان هستند و خدمت ویژه ای به مردم و شهر مشهد ارائه کرده‌ و یا افتخاری را کسب کرده اند که باعث شده نام مشهد در عرصه های ملی و بین المللی اعتلا پیدا کند به ما معرفی کنند.
وی یادآور شد: این نشان دو سطح دارد، برخی از این افراد شاخص حایز دریافت نشان مشهدالرضا خواهند شد و برخی دیگر نیز دیپلم افتخار خواهند گرفت.
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نشان مشهدالرضا در هشت سرفصل شامل علم و فناوری، فرهنگی و هنری، اجتماعی، اقتصادی، سلامت، زیارت و خدمات زائر، بهداشت و محیط زیست و هشتمین موضوع ایثار و شهادت و مقاومت درنظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: این نشان مختص افراد حقیقی نیست و تشکل ها یا شخصیت های حقوقی و سمن‌هایی که در این عرصه ها فعالیت می‌کنند نیز می توانند شامل این ارزیابی و دریافت نشان شوند.
با مشکی در پایان گفت: برای سهولت در معرفی، مردم عزیز می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند تا لینک ثبت نام را دریافت کنند و از آن طریق می‌توانند گزینه موردنظر خود را معرفی کنند. سپس با آن فرد شاخص معرفی شده ارتباط گرفته شده و در صورت تمایل برای حضور در این برنامه از ایشان دعوت می‌شود. در انتها نیز پس از جمع آوری نامزدها داوری لازم بر اساس شاخص‌های تدوین شده صورت گرفته و برگزیده های نهایی هر حوزه معرفی خواهند شد.
پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید