اسلایدرفرهنگی

مشهدی‌ها و اهوازی‌ها رکوردار استقبال از فیلم‌های جشنواره فجر

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر خبر داد

مدیر روابط عمومی چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: مشهد و اهواز بیشترین استقبال را از فیلم های جشنواره داشتند.

به گزارش صدای مشهد، مسعود نجفی در گفتگو با برنامه «مرز پرگهر» رادیو انقلاب اظهار کرد: امروز هشتمین روز جشنواره فیلم فجر است و دو روز دیگر این جشنواره به پایان میرسد.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن ماه اختتامیه جشنواره برگزار می شود ادامه داد: اکران فیلم‌ها در برج میلاد و پردیس ملت در ۲۱ بهمن ماه به پایان می‌رسد، اما در سینماهای مردمی اکرانها تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر افزود: از امشب بازار فیلم در برج میلاد آغاز شده است، امسال با توجه مشکلاتی که داشتیم اما طبق برنامه جلو رفتیم و به جز مشکل فنی فیلم «گلهای باوارده» بقیه فیلمها در زمان خودش اکران شد در سینما پردیس ملت دو فرمت مختلف دارند که فرمتی که برای اکران به دبیرخانه داده شده بود پایین تر بود برای همین امکان پخش نداشتیم.

نجفی اضافه کرد: ۳۰ استان از ۱۷ بهمن ماه اکران فیلمهای جشنواره را طبق برنامه آغاز کردند و براساس آمار بدست آمده بیشترین استقبال را در دو شهر مشهد و اهواز داشتیم.

وی عنوان کرد: اختتامیه جشنواره در ۲۲ بهمن ماه دربرج میلاد برگزار و برگزیدگان معرفی می شوند. چون امسال هم مثل چند سال گذشته افتتاحیه نداشتیم بخش های مسابقات، تبلیغات، مستندات و فیلم های کوتاه که جوایزشان را در افتتاحیه دریافت می کردند امسال در اختتامیه اهدا می شود.

وی تصریح کرد: در بخش بین الملل، میهمان ها وارد کشورشده اند و در برج میلاد حضور دارند. در روز ۲۱ بهمن ماه بعد از آخرین نشست فیلم، نشستی با اهالی رسانه با حضور میهمانان بخش بین الملل خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید