اسلایدرفرهنگی

فعالیت تبلیغی دانشگاه رضوی در زامبیا

انش آموخته و مبلغ بین الملل دانشگاه رضوی ضمن حضور در کشور زامبیا به نشر علوم و معارف اهل بیت(ع) و تبلیغ دین پرداخت.

به گزارش صدای مشهد، حجت الاسلام محسن اسدی، دانش آموخته دانشگاه رضوی ضمن حضور در کشور زامبیا، به عنوان مبلغ بین الملل به نشر معارف و تبلیغ دین پرداخت.
حجت الاسلام اسدی با حضور در مسجد امام رضا(ع) در شهر لوزاکا وابسته به جمهوری اسلامی ایران که از سوی تعدادی از طلاب و فارغ التحصیلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی پایه گذاری شده است، به تبلیغ دین و نشر علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام در ماه مبارک رمضان پرداخت.

مراسم شب ۲۱ رمضان در زامبیا

مراسم احیای شب ۲۱ رمضان مسجد امام رضا(ع) در شهر لوزاکا با دعای افتتاح و اعمال شب قدر نظیر نماز و استغفار و لعن و دعای جوشن کبیر آغاز شد و پس از استراحت کوتاه با قرائت زیارت امین الله و سخنرانی به زبان انگلیسی از سوی حجت الاسلام اسدی ادامه پیدا کرد.
این مبلغ بین الملل با ارائه موضوع امام علی(ع) در قرآن از مباحث اخلاقی و تفسیری و تاریخی در این رابطه سخن گفت و به بیان مباحثی همچون اهمیت فراگرفتن علوم اهل بیت(ع) و توصیه به جوانان پرداخت.
حجت الاسلام اسدی در ادامه خطاب به پدران و مادران نسبت به تشویق فرزندان به انس با مسجد و نماز و علوم و معارف اهل بیت(ع) توصیه کرد و از اهمیت داشتن فرزند صالح سخن گفت.
بخش پایانی مراسم مسجد امام رضا(ع) شهر لوزاکا در کشور زامبیا به روضه خوانی، قرآن به سرگیری و مداحی و نیز اطعام عزاداران اختصاص یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید