اسلایدراقتصادی

عمارت سلطانیه پیشرو در تحقق ازدواج آسان

مدیر عامل مجموعه تالارهای عمارت سلطانیه گفت: با عنایت به اهمیت تبیین راهبردی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت ترویج ازدواج آسان، مجموعه عمارت سلطانیه، این موضوع را هدف اصلی خود قرار داده است و افتخار دارد میزبان مراسمات عقد و عروسی با شرایط ویژه پرداخت نقد و اقساط بلند مدت بدون سود و کارمزد نموده است.   

به گزارش صدای مشهد،  محسن مرادیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل عمارت سلطانیه برگزار شد، گفت: همچنان که فصلی از طبیعت بهار نام گرفته و سرسبزی و شادابی و نشاط ویژگی بارز آن است. انسان نیز دارای بهاری، که همان دوران جوانی است، دورانی سرشار از قدرت، نیرو، نشاط و شادابی.  ازدواج نیز بهاری دارد و آن زمانی است که انسان در اوج بلوغ جسمانی قرار دارد. اگر ازدواج در این دوران انجام گیرد آثار گرانبها و مفیدی را در پی خواهد داشت و محصول چنین ازدواجی فرزندان شاداب و بانشاط خواهد بود.

وی ادامه داد: در سالهای گذشته تبلیغات بسیاری برای ترویج ازدواج در بین جوانان صورت گرفته است. تبلیغاتی که جوانان را هدف اصلی خود قرار داده و با ترویج ازدواج آسان سعی بر این داشته که سنت حسنه ی ازدواج را هر چه بیشتر و بهتر رواج دهد. اما علی رغم تمام تبلیغات ما در سال های گذشته شاهد کاهش آمار ازدواج و افزایش میزان تجرد قطعی در کشور بوده ایم.

مدیر عامل مجموعه عمارت سلطانیه عنوان کرد: ازدواج آسان به ازدواجی اطلاق می شود که پایه و اساس آن بر ساده زیستی و دوری از تجملات بنا شده است.

وی تصریح کرد: امروزه اغلب جوانان دلیل گریز از ازدواج را مشکلات اقتصادی و نداشتن بنیه مالی کافی عنوان می کنند. نداشتن کار مناسب و درآمد، ثابت عدم توانایی مالی برای برگزاری مراسم آبرومند عروسی، تامین خواسته های طرف مقابل عدم تمکن مالی برای تامین جهیزیه را نیز می توان از نمونه های پررنگ در زمینه مشکلات اقتصادی دانست.

مرادیان تاکید کرد: مجموعه تالارهای پذیرانی عمارت سلطانیه توانسته است به برگزاری مراسمات ازدواج آسان بصورت اجرایی جامع عمل بپوشاند و تنها تالار عروسی در مشهد میباشد که شعار “مجلس بگیر به شرط اقساط” را جامعه عمل می‌پوشاند. همچنین تنها تالاری در مشهد است که تمام مراسمات را به صورت نقد اقساط بلند مدت بدون سود و کارمزد برگزار می نماید.

وی با بیان اینکه ما چهار تالار هستیم و اگر کسی بخواهد در مرکزیت شهر مراسم خود برگزار نماید، تالار پانته‌آ در خیابان سناباد ۵۲، که تحت مدیریت خودمان است را در اختیار خواهیم گذاشت. هزینه مراسمات ازدواج در تالارهای عمارت سلطانیه ۲۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که ۴۰ درصد نقد و ۶۰ درصد در اقساط تا ۶ ماه   پرداخت خواهد شد.

مرادیان تصریح کرد: ظرفیت سالن‌های از ۵۰ نفر تا ۲ هزار نفر است. سالن‌ها دارای ورودی مجزا هستند، لذا با موضوعات مختلف می تواند همزمان خدمت رسانی انجام گیرد. عمارت سلطانیه در ۴ طبقه احداث شده و دارای ۲ طبقه پارکینگ اختصاصی است. هر چند خدمات پیرامونی مانند آرایشگاه، مزون، آتلیه و … در خود مجموعه وجود دارد، اما اگر میزبان تمایل به استفاده از خارج مجموعه را داشته باشد، با معرفی بهترین برندها در سطح شهر مشهد، مشاوره و معرفی انجام می‌گیرد.

مدیربت عامل عمارت سلطانیه متذکر شد: با تبادلات و تفاهمات انجام شده با برخی نهادها و سازمان‌های سطح شهر و استان، مجموعه تالارهای عمارت سلطانیه میزبان مراسمات و ازدواج آسان فرزندان آنها خواهد بود. این در حالی است که برخی از این سازمان‌ها خود دارای امکانات خوبی هستند، اما تمایل به استفاده از خدمات مجموعه سلطانیه دارند.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید