اسلایدرشهری

عرضه ماسک توسط شهرداری مشهد در جایگاه های ویژه

روزانه ۱۰ هزار ماسک از تولید به مصرف و با قیمت ۱۳۰۰تومان در جایگاه های ویژه از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد دراختیار شهروندان قرارمی گیرد.

به گزارش صدای مشهد، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تنظیم بازار، همچنین دسترسی آسان شهروندان به ماسک با قیمت مناسب سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد اقدام به برپایی جایگاه های ویژه جهت عرضه ماسک به قیمت تمام شده تولید کرده است.

براین اساس از امروز شهروندان محترم می توانند با مراجعه به این جایگاه ها واقع در بولوار امامت مقابل بوستان ملت، خیابان دانشگاه، بازار کتاب گلستان و سیدی، بولوارصبا، صبا۶۹ بازار میوه وتره بار شهرداری مشهد نسبت به خرید ماسک به قیمت ۱۳۰۰ تومان اقدام کنند.

همچنین در کنار توزیع ماسک های ۱۳۰۰ تومانی ماسک به قیمت ۳۰۰۰ تومان نیز در فروشگاه های «شهرما» فلسطین، پیروزی، ابوذر، الهیه و جهان آرا و بازار میوه وتره بار صارمی توزیع عرضه می شود.

گفتنی است؛ توزیع روزانه ۵۰۰۰ ماسک به قیمت ۱۳۰۰ تومان از روز یکشنبه ۱۸ اسفند در سه جایگاه آغاز و از امروز توزیع ماسک در این جایگاه ها به ۱۰۰۰۰ عدد افزایش خواهد یافت.

شهروندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۱۲۹۸۰۴۵ و۳۱۲۹۸۰۷۰ تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید