اسلایدر

شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۱۵۲ نفر رسید

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی به ۱۵۲ نفر رسید.

به گزارش صدای مشهد، دکتر علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی دیروز ۱۳۵ نفر بود افزود: در حال حاضر تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان خراسان رضوی دستکم یک مورد ابتلا به ویروس کرونا را دارند.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد مبتلایان به  ویروس کرونا مربوط به مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۸۹ نفر است و پس از آن نیشابور ۴۳ نفر مبتلا به این ویروس را دارد.

وی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و تربت‌حیدریه به ترتیب با ۹ و هفت نفر مبتلا در مرحله بعدی قرار دارند و در دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد و تربت‌جام نیز به ترتیب سه و یک نفر مبتلا ثبت شده است.

دکتر انجیدنی افزود: از روز ۳۰ بهمن ماه تا ۱۸ اسفند، یک هزار و ۷۸۷ نفر مبتلا به بیماری حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که تاکنون ۷۵۷ نفر آنان با طی مراحل درمانی، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

افزون بر ۷۵ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و ۲۵ درصد جمعیت استان نیز زیرپوشش دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام ، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید