اجتماعیاسلایدر

شمارش معکوس ۶ ساعته پلیس مشهد برای دستگیری زورگیران ساعت ۲۳

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 8 متهم پرونده زورگیری خشن در جاده قدیم مشهد – نیشابور خبر داد.

 

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ”احمد نگهبان” گفت: ساعت ۲۳ روز گذشته گزارش زورگیری کیف پول و تلفن همراه و دیگر وسایل سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده قدیم مشهد – نیشابور به فوریت های پلیسی ۱۱۰ با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی”ده غیبی” وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل ، راننده و سرنشین خودرو هراسان و سراسیمه اعلام داشتند دقایقی کوتاه در حاشیه جاده برای استراحت توقف کرده بودند که ناگهان ۴ دستگاه موتورسیکلت ۲ با ۸ سرنشین متوقف و در حالی که آنها بسیار ترسیده بودند و حتی قصد فرارداشتند شیشه های خودرو را شکسته و با تهدید چاقو و قمه ۲ دستگاه تلفن همراه، کیف پول و ۳۰ میلیون ریال وجه نقد زورگیری و به سرعت به سمت ارتفاعات منطقه متواری شده اند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: عملیات تعقیب و ردزنی متهمان با توجه به سرنخ های به دست آمده ۶ ساعت به طول انجامید و در حالی که عقربه های ساعت ۵ بامداد را نشان می دادند ۸ متهم با ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳ قبضه قمه و ۶ قبضه چاقو دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ نگهبان گفت: متهمان در بازجوئی های اولیه علاوه بر این زورگیری به ۵ فقره زورگیری تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی به منظور تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید