اجتماعیاسلایدر

سلطنت‌طلبان مجددا مسلح می شوند!

به نظر می رسد پس از افتضاح و ماجرای مضحک وکالت به ربع پهلوی ،جریان سلطنت طلب این بار قرار است مجددا دست به اسلحه ببرد. این جریان در گذشته نیز از طریق انجمن پادشاهی تندر حرکات تروریستی و بمب گذاری در کشور انجام داده بود.

به گزارش صدای مشهد، اخیرا تیم‌هایی وابسته به سلطنت طلبان که قصد واردات سلاح و ادوات نظامی به کشور داشتند شناسایی و متلاشی شدند.

براساس گزارشات امنیتی بدست آمده، در روزهای اخیر میزان و حجم تلاش برای واردات سلاح به کشور افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است‌.

مطابق این گزارش در هفته‌های گذشته عمده تمرکز برای واردات سلاح به کشور از سوی گروهک‌ های تروریستی شرق کشور و در پوشش قاچاق کالا و … توسط قاچاقچیان مواد مخدر صورت می گرفت.

اما در روزهای اخیر مسیر ورود تغییراتی داشته است بگونه‌ای که اولا مسیر واردات سلاح از شرق به شمال غرب منتقل شده است. در ثانی واردات توسط گروه‌های کولبری صورت میگیرد و قاچاقچیان موادمخدر در این موضوع دخیل نیستند و سوم اینکه بجای عناصر تکفیری تروریستی، سلاح‌ها برای استفاده سلطنت‌طلبان وارد شده است.

براساس این خبر به عنوان نمونه اعضاء یک تیم مسلح مرتبط با سلطنت طلبان در ایلام دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات، تجهیرات نظامی، چاشنی انفجاری و اقلام تبلیغانی از آنان کشف شده است.

مطابق اخبار بدست آمده همچنین ۲۰ کلت کمری نیز حین انتقال از کرمانشاه به لرستان ضبط گردید و شبکه واردات و توزیع آن در کشور نیز شناسایی و منهدم شدند./ جام جم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید