اسلایدرشهری

سرما در راه است

هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد و کاهش محسوس دمای هوا پیش‌بینی کرده است.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تا روز دوشنبه هفته آینده با عبور متناوب جریانات ناپایدار از روی استان شاهد افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد در اکثر نقاط خواهیم بود.

به گزارش صدای مشهد، در این مدت در نواحی شمالی و غربی استان بارش پراکنده باران و برف و تشکیل مه و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست. همچنین طی فردا دمای هوا در سطح استان خصوصاً در نیمه شمالی نسبت به امروز به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده کمینه دمای هوا در مشهد به ۲- درجه سلسیوس و بیشینه دما به ۱۱ درجه سلسیوس خواهد رسید.

بر اساس این گزارش در شبانه‌روز گذشته قوچان با کمینه دمای ۸- درجه سلسیوس سرد‎ترین و سبزوار با بیشینه دمای ۲۰ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد بین ۱- و ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی سبزوار و با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید