اجتماعیاسلایدر

زورگیری و اخاذی با فریبکاری دختر جوان| ابتدا بیهوشی و زورگیری؛ بعد باجگیری با عکس‌های خصوصی

زن جوان در بین راه پیشنهاد دوستی به وی داده بود و پس از کشاندن او به منزل به وی آبمیوه آغشته به مواد بیهوش کننده تعارف کرده و دقایقی پس از خوردن آبمیوه در حالت گیجی دو مرد وارد شده و ...

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس ۲ متهم به سرقت و اخاذی که رانندگان خودروهای مسافرکش را با خوراندن آبمیوه بیهوش می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت و اخاذی به روش بیهوشی از رانندگان تاکسی‌های درون شهری در سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در بررسی اظهارات یکی از مالباختگان مشخص شد، اوایل مردادماه امسال در محدوده بزرگراه شهید چراغچی با خودروی سواری زن جوانی را به عنوان مسافر به مقصد میدان فهمیده سوار کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: طبق این اظهارات زن جوان در بین راه پیشنهاد دوستی به وی داده بود و پس از کشاندن او به منزل به وی آبمیوه آغشته به مواد بیهوش کننده تعارف کرده و دقایقی پس از خوردن آبمیوه در حالت گیجی۲ مرد جوان وارد منزل شده و او را کتک کاری کرده بودند.

نگهبان افزود: شاکی پس از ۲۴ ساعت در همان محل به هوش آمده و متوجه شده بود که گوشی تلفن همراه، انگشتر نفیس، مدارک بانکی و مقادیری وجه نقد را از وی سرقت شده و سارقان محل را ترک کرده‌ بودند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: پس از برگشت به منزلش یکی از سارقان با تلفن همسرش تماس و ضمن ارسال تصاویری خصوصی مالباخته، وی را به ارسال تصاویر خصوصی‌اش به تمام مخاطبین گوشی تلفن همراهش تهدید کرده و از وی ۴۰۰ میلیون ریال مطالبه کرده‌ بود.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق اظهارات مالباختگان، زن جوان را که فردی سابقه دار است را شناسایی و تحقیقات میدانی گسترده‌ای را برای دستگیری او آغاز کردند.

نگهبان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از ۲ هفته تلاش شبانه‌روزی با بررسی صحنه‌های سرقت و پایش‌های اطلاعاتی متهم را به همراه یکی از همدستانش در حال تردد با یک دستگاه سواری پراید در محدوده خیابان مهر مادر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: متهمان ۲۴ و ۲۶ ساله که هر دو اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه دارند، پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های علمی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم خشن و مواجهه با مالباخته‌ها به پنج فقره سرقت و اخاذی از شهروندان طی یک ماه گذشته در محدوده شمال شهر مشهد اعتراف کردند.

وی گفت: تحقیقات برای دستگیری همدست متواری متهم ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید