اسلایدرورزشی

رعد پدافند، تنها تیم بسکتبال لیگ برتری مشهد که همه اعضای آن سربازان بومی هستند

فرمانده پدافند هوایی شمالشرق ارتش گفت: امتیاز تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی به عنوان تنها تیم لیگ برتری مشهد به نیروی پدافند هوایی شمال شرق منتقل شد.

به گزارش صدای مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با حضور در تمرین تیم رعد پدافند هوایی به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال کشور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طی تماس‌ها و هماهنگی‌ هایی که با مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی صورت گرفت امتیاز این تیم با پشتیبانی فرمانده نیروی پدافند هوایی کشور به پدافند شمال شرق منتقل شد.

وی افزود: افتخار داریم که این تیم تنها تیمی در لیگ برتر بسکتبال کشور است که تمام بازیکنان آن بومی و از سربازان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: از ابتدای جابجایی این تیم به مشهد مباحث اسکان، ترابری و اردو‌های تیم کاملا در مشهد پشتیبانی و حمایت شده است.

وی افزود: اخلاق مهم‌ترین رکن ورزش است کسانی که در حوزه ورزش قدم می‌گذارند یک پیام دارد، آنهم پیام تندرستی و سلامتی است.

معصومی در خصوص برنامه‌های پدافند هوایی ارتش در خصوص ورود به سایر رشته‌های ورزشی تصریح کرد: پتانسیل این را داریم که در پدافند هوایی شمال شرق ارتش از تیم‌ها در رشته‌های مختلف میزبانی کنیم.

وی با بیان اینکه تیم رعد پدافند هوایی امسال جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال است، خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی با وجود سربازان غیور ارتش شخصیت قهرمانی پیدا کرده است.

معصومی ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم بیان کرد: قهرمانی در لیگ برتر دور از ذهن نیست و شما قطعا با تلاش و پشت کار به این مهم دست پیدا می‌کنید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان خطاب به اعضای تیم اظهار کرد: مجموعه پدافند هوایی شمال شرق از هیچ تلاشی برای موفقیت و سربلندی شما عزیزان فرو گذار نیست و به بهترین شکل میزبان حضور شما در طول این دوره از مسابقاتاست.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید