اسلایدر

دفاتر پیشخوان پر ازدحام پلمب می‌شود

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: ماموران مراکز بهداشت ضمن بازدید سرزده از دفاتر پیشخوان دولت، تذکرهای لازم را ارائه می‌دهند و اگر طی ۲۴ ساعت برای رفع ازدحام اقدامی صورت نگرفت، نسبت به پلمب آن‌ها اقدام می‌شود.

به گزارش صدای مشهد، دکتر محمدحسین بحرینی در حاشیه چهل‌ویکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی افزود: در جلسه امروز این ستاد، بیشتر مباحث مطرح شده مربوط به ساماندهی و درمان معتادان متجاهر بود که احتمال ابتلای آن‌ها به بیماری کرونا وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر با موج غیرمنتظره بیماری کرونا در بین این افراد روبرو نشویم، برنامه‌هایی برای ساماندهی و غربالگری آن‌ها تدوین شده که به زودی اجرا می‌شود.

وی گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست می‌شود، فقط داخل محیط اداره را برای رعایت موازین بهداشتی مهم نشمارند و از تجمع افراد در ورودی‌های اداره هم جلوگیری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کارمندان ادارات یکی از مصوبات این جلسه بود افزود: دانشگاه علوم پزشکی این مسوولیت را پذیرفت که کارمندان را به طور علمی با اصول پیشگیری و مبارزه با کرونا آشنا کند.

وی ادامه داد: من هرگز نمی‌گویم که استان خراسان رضوی و شهر مشهد از وضعیت قرمز خارج شده است، زمانی این حرف را می‌زنم که بیمار کرونایی در مشهد نداشته باشیم و تا روزی که یک بیمار کرونایی در مشهد وجود داشته باشد، وضعیت قرمز است و باید انتظار وقوع فاجعه را داشت.

وی با بیان اینکه باید برای بدترین شرایط آماده باشیم گفت: من وضعیت مشهد را به رغم آمارها و تحلیل‌های دانشمندان اپیدمیولوژی، سبز اعلام نمی‌کنم و معتقد هستم مردم تا روزی که تکلیف این ویروس از نظر واکسن و درمان مشخص شود، باید وضعیت را قرمز بدانند و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید