اجتماعی

دستگیری ۲ متهم به سرقت محتویات داخل خودرو با ۸ فقره سرقت

توسط ماموران کلانتری ۴۳ معراج در منطقه توس انجام شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران کلانتری ” معراج” ۲ متهم به سرقت محتویات داخل خودرو دستگیر و ۸ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ” احمد نگهبان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از تیم های گشت کلانتری ۴۳ معراج هنگام گشت زنی در بلوار توس ۲ مرد جوان را در حال بازکردن یک دستگاه سواری پراید مشاهده و برای پی گیری موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: مظنونان به سرقت با مشاهده خودرو پلیس از محل متواری که با سرعت عمل ماموران انتظامی قبل از فرار از محل دستگیر و با توجه به تناقض گوئی هایشان آن ها را به مقر انتظامی منتقل کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح بلوار توس اعتراف کردند.
سرهنگ نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد مالخر از شهروندان خواست موارد ذیل را درپیشگیری از سرقت جدی بگیرند:
۱- اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنید.
۲- از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنید.
۳- از پارک کردن خودرو خود در مکان های ناامن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری کنید.
۴- هنگام ترک اتومبیل از بجا گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود پرهیز کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید