اجتماعیاسلایدرمنطقه دو

دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیمان مشهد

رئیس پلیس مشهد گفت: عاملان اصلی نزاع مسلحانه در خیابان رسالت مشهد(جاده سیمان) توسط تیم عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند.

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ احمد نگهبان  درباره انتشار ویدیوی نزاع مسلحانه در منطقه جاده سیمان مشهد اظهار کرد: متاسفانه به دنبال اختلافات ملکی ، نزاع دسته جمعی و مسلحانه ای در خیابان رسالت مشهد (جاده سیمان)رخ داد که منجر به تیراندازی از سوی افراد حاضر در این درگیری و در نهایت ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی این منطقه گردیده بود.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش این درگیری، بلافاصله تیم های عملیات ویژه پلیس مشهد و همچنین تیمی از  ماموران کلانتری مهرگان در این محل حضور پیدا کردند و موفق به دستگیری گروهی از افراد درگیر در این نزاع مسلحانه شدند.

سرهنگ نگهبان اظهار کرد: بر اثر زد و خورد و شلیک گلوله در این نزاع، یک نفر زخمی و ۳ نفر هم جراحت سطحی برداشتند که در نهایت با حضور ماموران پلیس، ۳ نفر از اعضا اصلی این درگیری پیش از متواری شدن دستگیر و از آنان، یک قبضه کلت کمری و یک اسلحه وینچستر کشف شد.

رئیس پلیس مشهد درباره بازداشت افراد دیگر حاضر در این نزاع نیز گفت: به هیچ وجه با افرادی که باعث ایجاد رعب و وحشت مردم می شوند مماشات نداریم، به ویژه اینکه عده ای بخواهند با سلاح اقدام به درگیری نمایند . پلیس با عاملان هرگونه بی نظمی و شرارت با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد. در این پرونده نیز تحقیقات ما همچنان ادامه دارد و به زودی بقیه افرادی که در این نزاع حضور داشتند توسط پلیس دستگیر خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید