اجتماعیاسلایدر

خادمان نظم و امنیت در پلیس خراسان رضوی حمایت از ۵ هزار کودک یتیم و محسنین را عهده دار شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از احساس مسئولیت ۲هزار و ۷۴۲ تن از کارکنان وظیفه شناس انتظامی استان برای حمایت از ۵هزار و۳۸ کودک و یتیم و محسنین خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، «رضا سلم آبادی» گفت: یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی ( ره) به ویژه در ماه مبارک رمضان این است که ضمن ایجاد همدلی و وفاق آحاد مختلف جامعه و حمایت از اقشار نیازمند، بتوانیم سطح رفاه و رسیدگی به امور نیازمندان را تقویت کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: ۲هزار و ۷۴۳ تن از کارکنان خدوم انتظامی خراسان رضوی در کنار اقتدار و روحیه جهادی برای تحکیم و توسعه نظم ‌و امنیت در جامعه حمایت از ۵هزار و ۳۸ کودک یتیم و محسنین استان را بر عهده گرفتند.

وی در مورد طرح «اکرام ایتام و محسنین» گفت: مردم می‌توانند با ثبت نام در این طرح از یک تا چند یتیم حمایت کنند و ماهانه مبلغی را به حساب مستقیم خود فرزند واریز کنند.

سلم آبادی اظهار کرد: کسانی که علاقمند به حمایت از یتیمان و شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین هستند می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۱ ارسال کنند و یا وارد سایت اکرام شوند و یا با شماره ثابت ۳۱۲۸ تماس بگیرند و اهداف خیرخواهانه خود را انجام دهند.

انتهای پیام

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید