اسلایدرسیاسی

تکذیب ادعای محمود صادقی مبنی بر “نهی نمایندگان از سوی رهبر انقلاب درباره مخالفت با گرانی بنزین”

نماینده مردم مشهد تاکید کرد: ما حتما نسبت به این موضوع ورود میکنیم چرا که اینها پیشتر هم تلاش داشته اند تا شرایط کشور را بهم بزنند.

نماینده مردم مشهد تاکید کرد: ما حتما نسبت به این موضوع ورود میکنیم چرا که اینها پیشتر هم تلاش داشته اند تا شرایط کشور را بهم بزنند.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد درباره ادعای جدید محمود صادقی، نماینده تهران مبنی بر «ارسال یادداشت از سوی رهبر انقلاب خطاب به رئیس مجلس و برحذر داشتن نمایندگان از مخالفت با گرانی بنزین» را قویا تکذیب کرد.

پژمانفر در این رابطه گفت: این ادعای آقای صادقی دروغ و شیطنت است و لازم است با این نوع اظهارات و برداشت ها که موجب ذهنیت برای مردم میشود برخورد شده و پاسخ داده شود.

نماینده مردم مشهد درباره اصل نامه ارائه شده گفت: در متن نامه مذکور اشاره شده با توجه اینکه مصوبه سهمیه بندی بنزین مورد تایید در جلسه سران سه قوه بوده لذا رهبر انقلاب هم این مصوبه را تایید می کنند و اصلا هیچ اشاره ای درباره اینکه نمایندگان با این موضوع موافقت یا مخالفت کنند نیست.

پژمانفر تاکید کرد: ما حتما نسبت به این موضوع ورود میکنیم چرا که اینها پیشتر هم تلاش داشته اند تا شرایط کشور را بهم بزنند./راه دانا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید