اجتماعیاسلایدر

توزیع بالغ بر ۵ میلیون غذای گرم و افطاری ساده در قالب اطعام مهدوی کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در رزمایش مواسات و همدلی ضامن آهو که در محل سالن ورزشی آرامش برگزار شد گزارشی از طرح اطعام مهدوی داد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵ میلیون ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده با مشارکت نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، سپاه، مساجد و حسینیه ها در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش صدای مشهد، رضا سلم آبادی در رزمایش مواسات و همدلی ضامن آهو که در محل سالن ورزشی آرامش محله پنج تن با حضور امیرسرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، سرهنگ محمدزاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه میثم مشهد، روسای کمیته امداد ادارات مشهد، شهردار منطقه ۴ مشهد و جمعی از مسئولین شهرستان مشهد برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد همه شهدای دفاع مقدس، امنیت، سلامت و مدافع حرم بیان کرد: کارهای خیرخواهانه موجب جاری شدن برکت در زمین می شود و این رزمایش نمونه ای از این کارهای خیر است که توسط نیکوکاران،ارتش و سپاه ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: امروز مجموعه سپاه ، ارتش و انتطامی در کنار رسالت و ماموریتی که برعهده دارند، در میان مردم حضور دارند و خود را خادم مردم می دانند.

وی ضمن قدردانی از ارتش و سپاه در این اقدام خیرخواهانه اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی و در اطعام مهدوی بیش از ۲میلیون و ۸۰۰ هزار پرس غدای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

سلم آبادی با اشاره به توزیع بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار افطاری ساده در استان، افزود: همه این اقدامات توسط مردم، مراکز نیکوکاری، سپاه، ارتش و نیکوکاران انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، رقم ریالی بسته های معیشتی، غذای گرم و افطاری ساده را در مجموع بالع بر ۲۹۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان این رقم به ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش ضامن آهوی امداد اداره ۴ مشهد

صدیقه ضیغمی نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین در رزمایش مومنانه ضامن آهو بیان کرد: کمیته امداد اداره ۴ مشهد ۵۴۰۰ خانواده تحت حمایت در مناطق بلوار دوم طبرسی، پنج تن، طلاب، مفتح و ۱۵ روستای تابعه دارد که در بخش های مختلف اشتغال، فرهنگی، مسکن، درمان، جهیزیه، وام های کارگشایی، ودیعه خدمات ارائه می دهد.

رییس کمیته امداد اداره ۴ مشهد گفت: ۲۵ مرکز نیکوکاری فعال به عنوان امدادمحله به خانواده های تحت حمایت ارائه خدمت می کنند .

وی افزود: در رزمایش مومنانه ضامن آهو، ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج میثم، ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراکز نیکوکاری و خیرین تهیه و درب منازل مددجویان توزیع خواهد شد.

در کنار کمیته امداد خراسان رضوی هستیم/ باید خدمت رسان مردم باشیم

در ادامه امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا بیان کرد: ۲۹ فرودین روز ارتش، رژه ای برای برای امنیت برگزار شد و امروز رزمایش مومنانه برای خدمت؛ و این دو باید همیشه در کنار هم باشند.

وی با بیان اینکه ما در کنار برقراری امنیت موظفیم به افرادی نیز در قالب برقراری امنیت خدمت دهیم، گفت: ارتش کارهای زیادی در ارائه خدمت به مردم انجام می دهد؛ امروز ارتش در منطقه شرق کشور حافظ امنیت مرزهای کشور هستند.

آذریان گفت: یکی از افتخارات ما در روزهای اول کرونا، همکاری و همراهی با کمیته امداد خراسان رضوی بوده است و امروز نیز در کنار امداد هستیم و ادامه خواهیم داد چون ما از مردم جدا نیستیم.

وی ارتش، سپاه و فراجا را بازوان قدرتمند امنیت کشور دانست و اظهار کرد: باید خدمت رسان مردم باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه کارهای بزرگی در زمینه بهداشت و درمان، راه سازی و بسته های معیشتی توسط این قرارگاه در جهت کمک به مردم انجام شده است، افزود: همه این خدمات نشات گرفته از عشق به آقا علی بن موسی الرضا (ع) است.

توزیع ۷۷۰۰بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت سپاه میثم

در ادامه سرهنگ محمدزاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه میثم مشهد نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دستگاهای مشارکت کننده در این رزمایش بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در زمان کرونا تاکید بر رزمایش کمک مومنانه داشتند و از ما خواستند که به کمک مردم برویم و این امر تدام داشته باشد.

وی افزود: تمام دستگاهها در راستای کاهش محرومیت زدایی و امیدآفرینی با رزمایش کمک های مومنانه مواسات و همدلی ورود کردند و شاهد اتفاقات خوبی بودیم و اکنون نیز هستیم.

سرهنگ محمدزاده با بیان اینکه ناحیه مقاومت سپاه میثم در سال گذشته ۷۷۰۰ بسته معیشتی توزیع کرده است، افزود: از دیگر فعالیت های این ناحیه ورود در بحث اطعام ماه رمصان، تهیه جهیزیه با تهیه ۲۵ سری جهیزیه در سال گذشته بوده که برکت مشارکت و هم افزایی مردم و خیرین و دستگاهها اتفاق افتاده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید