اسلایدرسیاسی

تقدیر استاندار خراسان رضوی از نظم بهداشتی عزاداران حسینی

استاندار خراسان رضوی و شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه با انتشار پیامهایی جداگانه از عزاداران حسینی در این استان به ویژه کلانشهر مشهد بخاطر نظم مطلوب در برگزاری آیینهای سوگواری دهه نخست محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کردند.

به گزارش صدای مشهد، در پیام علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی آمده‌ است: ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها، از عموم مردم شریف استان خراسان ‌رضوی، علمای عظام، روحانیت معزز، جامعه محترم مداحان و برپاکنندگان بزرگوار مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برای مصائب شهدای کربلا اقامه عزا کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و قبولی عزاداری‌ها و توفیقات روز افزونشان را از پیشگاه خداوند متعال مسالت دارم.
شورای اسلامی شهر مشهد نیز در پیامی که نسخه ای از آن برای ایرنا ارسال شد اعلام کرد: محرم امسال صحنه دلدادگی به سید و سالار شهیدان عالم، رنگ و بویی متفاوت از همیشه به خود گرفت. اوج عشقبازی با حسین(ع) را می توان در همین تفاوت‌ها دید و معجزه قیام راستینش را می‌توان از حضور عاشقانی دریافت که با وجود تمامی مشکلات و محدودیت ها، برای اقامه عزایش سر از پا نمی‌شناسند. 

در ادامه این پیام آمده‌است: امسال، هرچند کرونا نگذاشت که تاسوعا و عاشورای حسینی را همانند همیشه برگزار کنیم اما حضور پرشور و شعور هموطنانمان در مراسم عزای خون خدا و ابتکاری که در برپایی این آئین شکوهمند صورت پذیرفت بار دیگر جلوه‌های زیبایی از عشق به خاندان عصمت و نور را از خود برجای گذاشت و گوشه گوشه شهر مشهد در این ایام به حسینیه‌ای بدل شده بود که شیفتگان خاندان نور و روشنایی را به ضیافت معرفت فرامی‌خواند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید