اسلایدرسیاسی

تشییع پیکر سردار سلیمانی؛ یکشنبه در مشهد

پیکر سردار شهید سلیمانی در مشهد روز یکشنبه ساعت ۱۲ ظهر تشییع می‌شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیکر مطهر شهدای مقاومت ظهر فردا از خوزستان به مشهد مقدس منتقل می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی و ۵ شهید دیگر، ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۱۵ دیماه، از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

همچنین معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: روز یکشنبه هیچ کدام از دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای دولتی شهر مقدس مشهد تعطیل نیستند.

احمد ریواده اظهار کرد: ابتدا قرار بود این مراسم در روز یکشنبه ساعت ۸ صبح برگزار شود اما به دلیل اینکه شهر اهواز نیز میزبان تشییع پیکر پاک این شهیدان خواهد بود ساعت برگزاری این مراسم در شهر مشهد تغییر و به ساعت ۱۲تغییر پیدا کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: اگرچه هیچ کدام از سازمان ها و نهادهای دولتی روز یکشنبه در شهر مشهد تعطیل نیستند اما این اختیار به مدیران داده شده است که برای کارمندانی که علاقمند به حضور در این مراسم هستند به دلیل تداخل با ساعت اداری منعی قائل نشوند.

ریواده ادامه داد: برای برگزاری این مراسم محدودیت های ترافیکی نیز در نظر گرفته شده است که جزئیات آن از طریق سخنگوی سپاه امام رضا(ع) که کمیته ویژه برگزاری این مراسم است اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید