اسلایدرورزشی

بهمن جعفری: عدم حمایت از فوتسال در مشهد بازیکنان را از استان فراری میدهد

فوتسالیست خراسانی گفت: متاسفانه اسپانسرها در مشهد یک ساله تیم داری می‌کنند و سپس رها می‌کنند که ناشی از سوءمدیریت است.

به گزارش صدای مشهد، بهمن جعفری در خصوص عملکردش در گیتی پسند اصفهان، اظهار کرد: به مدت ۳ سال تا سال ۱۴۰۱ در تیم فرش آرا مشهد بازی می‌کردم، فرش آرا یکی از تیم‌های قوی و ریشه‌دار ایران است و همواره بهترین فوتسال را به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: مشهد قطب فوتسال کشور است، اما متاسفانه همواره حمایت‌ها از خراسان رضوی اندک بوده و موجب شده که فوتسالیست‌های خراسانی همیشه خارج از استان بازی کنند، این در حالی است که اگر حمایت خوبی وجود داشت مشهد صاحب عنوان قهرمانی کشور می‌شد.

وی افزود: تمام تلاش خود را همواره به کار گرفته ام که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم و به لژیونر شدن هم فکر می‌کنم، اما امروز بر گیتی پسند و قهرمانی‌اش متمرکز هستم و در نهایت امیدوارم که مشهد یکی از بهترین‌های ایران شود که آن روز دور نیست.

این فوتسالیست خراسانی ادامه داد: امسال به تیم گیتی پسند اصفهان ملحق شدم که خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. تا کنون از میان ۱۱ بازی تنها یک مساوی را کسب کردیم و سایر بازی‌های خود را با کمترین گل خورده، با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

جعفری ادامه داد: متاسفانه ابتدای فصل جاری دربازی‌های دوستانه مصدوم شدم که همین امر باعث شد از میادین دور باشم و حتی به اردوی تیم ملی دعوت نشدم. اولین تجربه مصدومیت من در دوران ورزشی‌ام بود و خوشبختانه بیشتر از دو ماه طول نکشید و الان در شرایط مطلوبی هستم و در کنار سایر بازیکنان تمام تلاش خود را برای تحقق هدف باشگاه که کسب عنوان قهرمانی است، به کار خواهم گرفت.

وی افزود: مشهد باید یک اسپانسر قوی داشته باشد، اما آنچه که بیش از هر چیز دیگری حائز اهمیت است یک مدیریت قوی‌تر است، واقعا صد حیف که هزاران بازیکن مستعد در خراسان دیده نشوند. خراسان جوانان با استعداد بسیاری دارد که آینده درخشانی خواهند داشت.

جعفری گفت: متاسفانه اسپانسرها در مشهد یک ساله تیم داری می‌کنند و سپس رها می‌کنند که ناشی از سوء مدیریت است؛ چراکه ما در خراسان اسپانسرهای خیلی خوبی داریم، اما همه خیلی سریع دست از کار می‌کشند.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید