اسلایدرفرهنگی

برگزاری نشست نقش عروسک در اشاعه فرهنگ مبتنی بر شخصیت های شاهنامه

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری نشست علمی نقش عروسک در اشاعه فرهنگ مبتنی بر شخصیت های شاهنامه خبرداد.

به گزارش صدای مشهد، سید جلیل بامشکی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به سالروز ۱۹ تیرماه و دستور مقام معظم رهبری در خصوص میراث فرهنگی و تاریخی توس، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با همکاری دستگاه های متولی و همچنین جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر عروسک سازی، جشنواره ساخت عروسک های شاهنامه را با عنوان جشنواره “سیمرغ” برگزار می کند.

 وی ادامه داد: موضوعات جشنواره بر اساس شخصیت های انسانی و غیرانسانی در شاهنامه انتخاب شده و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۹ آبان‌ماه تمدید شده و هنرمندان می توانند آثار خود را تا این تاریخ به آدرسwww.fest30.ir ارسال نمایند.

بامشکی همچنین در این خصوص بیان کرد: قرار است به منظور افزایش محتوای علمی جشنواره و همچنین ضرورت پرداختن و تبیین موضوع لزوم برخورداری از عروسک های بومی و مقابله با شخصیت های هالیوودی و غربی ، نشست تخصصی با عنوان نقش عروسک در اشاعه فرهنگ مبتنی بر شخصیت های شاهنامه روز سه شنبه ۱۶ آبان‌ماه در محل بولوار مدرس، مدرس ۶، اتاق جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی و هنرمندان مطرح کشوری برگزار گردد.

وی افزود: علاقه مندان به حضور در این نشست علمی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۷۸۳۶۸۸۷ تماس و در خصوص نحوه ثبت نام و شرکت در این نشست اطلاع پیدا کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید