سیاسی

برگزاری نشست تخصصی مدیران مرکز وکلا استانها به میزبانی مشهد

نشست تخصصی رییس و مدیران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اعضای هیات مدیره های استانی مرکز در مشهد برگزار می شود.
به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلا ، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه ،دکترحسن عبدلیان پور، رییس مرکزوکلا افزود: به منظور تداوم ارتباط فی ما بین مدیران مرکز با هیات مدیره های استانی همایش هم اندیشی نشست سالانه رییس ، مدیران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با اعضای هیات مدیره وبازرسین استانی مرکز در مشهد برگزار می شود.
وی گفت: این همایش در نیمه بهمن ماه همزمان با ایام دهه مبارک فجر با حضورهمه مدیران کشوری و استانی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در مشهد برگزار و به مدت سه روز ادامه دارد.
عبدلیان پور اظهارکرد: مرکز وکلا برگزاری دو رویداد بزرگ کشوری را در دستورکار خود قرارداده است که در تاریخ ۶ بهمن ماه اولین المپیاد ورزشی آغاز شده است در این رویداد بی نظیر صنفی بیش از ۶۰۰ ورزشکار وکیل و کارشناس عضو مرکز از سراسر کشور شرکت کرده و در پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال،دارت، پینگ پنگ ،شطرنج با هم در حال رقابت هستند.
رییس مرکزوکلا گفت: این بازی ها تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد و بلافاصله بعد از اختتامیه این المپیاد ورزشی ، نشست تخصصی مدیران کشوری مرکز وکلا با هیات مدیره های استان به مدت سه روز درمشهد شروع به کار خواهد کرد.
وی به اهمیت و ارتقاء جایگاه ارزشمند وکالت، کارشناسی ومشاوره در جامعه تاکید واضافه کرد برای ارائه خدمات رسانی مطلوب و قابل قبول به اعضاء نیازمند ساماندهی وشفافیت سیستم اداری ومدیریتی در استانها هستیم، به همین منظور در نشست پیش رو ایجاد وحدت و ثبات رویه مدیریتی در مرکز استانها برنامه ریزی شده است.
عبدلیان پور خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مستلزم آگاهی از فرصتها و تهدیدها ، پیش بینی شیوه و طرح های مواجهه با آنها، و آگاهی بخشی و برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح مدیریتی مرکز استانها و بهبود شرایط فعلی از رویکردهای این نشست تخصصی است.
وی گفت:باعنایت به اینکه همه اعضای هیات مدیره های استانی با رای اعضای مرکز انتخاب می شوند ومدیران استانی دارای استقلال مدیریتی و اداری در حوزه خود هستند، اما لازمه و حفظ این فرآیند، ایجاد بستری مناسب جهت هم اندیشی وتدوین سیاستی واحد برای رفاه حال اعضا، بیش از پیش دارای اهمیت است که دراین همایش به آن سیاستها می پردازیم.
رییس مرکزوکلا تصریح کرد:در این نشست بازرسان هیات مدیره ها نیزحضور دارند که با ارائه نظرات و گزارش های تخصصی خود،هیات مدیره ها را در راستای مدیریتی اصولی و در چارچوب قانون و دستورالعمل های مرکز یاری خواهند کرد.
وی ادامه داد : به معاونت بازرسی و امور استانهای مرکز، ماموریت داده شد تا برگزاری این نشست تخصصی و هم اندیشی بین رئیس و مدیران مراکز استانی را درشهر مشهد برنامه ریزی نماید.
عبدلیان پور خاطرنشان کرد: مقررشد روسای هیات مدیره های استانی گزارش عملکرد سالانه وبرنامه های آتی خود را به شکل مکتوب به دبیرخانه معاونت بازرسی و امور استان ها تقدیم و در باره آن ارائه گزارشی داشته باشند.
گفتنی است این مراسم از تاریخ ۱۳ تا۱۵ بهمن ماه سال جاری با حضوررییس و مدیران مرکز ، اعضای هیات مدیره وبازرسان مراکز استانها درشهر مشهد برگزار و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید