اسلایدر

برپایی مراسم گلریزان در ۵۸ بقعه متبرکه خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی از برپایی مراسم گلریزان در ۵۸ بقعه متبرکه خراسان رضوی به‌منظور کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم‌(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی از برپایی مراسم گلریزان در ۵۸ بقعه متبرکه خراسان رضوی به‌منظور کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم‌(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد احمدزاده، امروز، ۲۲ آبان‌ماه در نشست خبری «به رسم ابرار» با موضوع کمک به زندانیان جرائم غیرعمد که در محل این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که امروز در جامعه وجود دارد افرادی هستند که به دلایل جرائم غیرعمد باید دوران ندامت خود را در زندان بگذرانند که برای ارتقای سطح فرهنگ این افراد فعالیت‌های فرهنگی را با تعاملاتی که با سازمان زندان‌ها داشتیم در حال اجرا داریم.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی ابراز کرد: هرچند بیان کلمه آزادی به زبان ساده است، اما در عمل این کار ساده نیست و نیازمند مشارکت خیران است و از جمله اقدامات اخیر اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، آزادی ۹ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت مردم خیر و پرداخت یک میلیارد ریال دیه و دین بوده است.

احمدزاده افزود: وقتی یک نفر در زندان است، یک خانواده و یک فامیل از این امر متأثر خواهند بود در این بین آسیبی که به همسر و فرزندان می‌رسد آن هم به دلیل عدم توانایی در پرداخت قرض و دیه و… قابل جبران نخواهد بود. افرادی هستند که برای مبالغ اندکی چند سال است در زندان هستند که البته این افراد مجرم نیستند و به دلیل یک قصور امروز گرفتار شدند.

وی با اشاره به نقش اوقاف در دعوت از خیران برای این امر خداپسندانه عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۵۲۶ نفر زندانی جرائم غیرعمد در استان هستند که به دلیل تصادف و مواردی از این قبیل دین و دیه‌ای بر گردنشان مانده و خانواده آنان تحت فشار قرار دارند که اگر خیران از این افراد مطلع شوند، بدون شک برای آزادی این افراد اقدام خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند لحظه‌ای این افراد در زندان بمانند.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی تصریح کرد: در روایات داریم که خشنود کردن دیگران کفاره گناهان کبیره است و آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد نیز مصداق همین امر است؛ چرا که باعث خشنودی خانواده این افراد خواهد شد.

وی از برپایی مراسم گلریزان در ۵۸ بقعه متبرکه خراسان رضوی به‌منظور کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

احمدزاده بیان کرد: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد یک فرصت است و افراد خیر می‌توانند با پول خود با قلم خود و یا از طریق جذب خیران به این امر خداپسندانه کمک کنند.

وی گفت: برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد افراد می‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب ۰۱۱۳۱۹۸۱۶۸۰۰۶ و یا شمار کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۷۳۱۶۱ واریز کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید