اسلایدرفرهنگی

بررسی ۱۵۰ نامزد دریافت نشان مشهد الرضا(ع) در کمیسیون تطبیق

۱۵۰ نامزد دریافت نشان مشهد الرضا(ع) در کمیسیون تطبیق نشان مشهد الرضا (ع) مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش صدای مشهد، براساس این گزارش در این کمیسیون حدود ۱۵۰ نامزد دریافت نشان مشهد الرضا(ع) با حضور کارشناسان و کمیته داوری مورد بررسی قرار گرفتند.
نامزدهای دریافت نشان مشهد الرضا(ع) توسط هشت کارگروه که شامل کارگروه شناسایی اجتماعی، فرهنگی و هنری، بهداشت، درمان و محیط زیست، کار گروه اقتصادی و سرمایه گذاری، کار گروه علمی و فناوری، کار گروه ورزش و سلامت کار گروه زیارت و خدمات زائر، کار گروه ایثار شهادت و مقاومت معرفی می‌شوند.
هر کارگروه موظف بوده تا حداقل ۸ نامزد را به دبیرخانه و کمیسیون تطبیق معرفی نموده و این نامزدها بر اساس معیارهای کلی و شاخص های تخصصی که در آئین نامه نشان مشهد الرضا(ع) و کارگروه های تخصصی انتخاب می شوند.
نشان مشهد الرضا (ع) مدال فاخری است که هرساله به افراد برگزیده که خدمتی و ارزنده به شهر مشهد و یا افتخار ویژه ای در سطح ملی و فراملی رقم زده‌اند توسط شهردار شهر مشهد که نماینده مردم مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام و شیعیان است، به افراد برگزیده در هشت محور اصلی اهدا می‌شود.
گفتنی است؛ پس از طی فرآیند مشخص شده در این آیین‌نامه، نامزد دریافت نشان مشهد الرضا(ع) یا دیپلم افتخار دریافت می‌کنند.
این افراد باید در زمینه خدمت و افتخار ویژه در تمامی عرصه‌های، زیست اجتماعی شهروندان و ابعاد شهری از جمله «علمی و فناوری»، «فرهنگی و هنری»، «اجتماعی»، «اقتصادی»، «ورزش و سلامت»،«زیارت و خدمات زائر»، «بهداشت، درمان و محیط زیست» و «ایثار، شهادت و مقاومت» انتخاب شوند.
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید