صدای محلاتمنطقه هفت

اهدای ۳۰۰پک هدیه به دانش‌آموزان توانیاب سطح منطقه۷ در یلدای فاطمی

وحید برجسته نژاد به همراه جمعی از مدیران شهرداری منطقه۷ به مناسبت فرا رسیدن یلدا و تقارن آن با ایام فاطمیه از مدارس استثنایی بازدید کردند.

 

به گزارش صدای مشهد، با توجه به همزمانی مراسم یلدا که از سنت های دیرینه ایرانیان است و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگ بانوی دو عالم، برنامه ای با عنوان «یلدای فاطمی» به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه۷ برگزار شد و طی آن شهردار به همراه جمعی از مدیران و معاونان خود از چهار مدرسه دانش آموزان استثنایی دخترانه و پسرانه در سطح منطقه بازدید کرد.

 

وحید برجسته نژاد از حضور در بین این دانش آموزان که آثار هنری قابل توجهی داشتند ابراز خوشحالی کرد و گفت: تمرکز و مهارت هایی که این دانش آموزان دارند می تواند آنها را از دیگران متمایز سازد. این افراد اگرچه به لحاظ ظاهری ممکن است محدودیت هایی داشته باشند؛ اما می توانند در جنبه های دیگری از زندگی دارای شناخت عمیق تر و هنر دقیق تری باشند و حضور مربیان و حامیانی که بتوانند این ظرفیت ها را شناسایی کنند پررنگ می شود و در بحث حمایتی نیز ما تلاشمان را به عنوان بخشی از خدمت گزاران به این افراد خواهیم کرد.

 

برجسته نژاد در بخش دیگری از این بازدید اظهار کرد: استفاده از بوستان ترافیک و امکانات آموزشی آن را برای تمامی دانش آموزان به همراه مربیانشان فراهم می کنیم تا این عزیزان با موضوعات ترافیکی نیز آشنا شوند تا هم بخشی از مهارت‌های شهروندی شان تقویت شود، هم ساعاتی را به تفریح بپردازند.

 

مدیر مدارس دخترانه فقیه سبزواری و دکتر فاطمه هادوی و پسرانه استقلال و طلیعه نور در حاشیه این بازدید نیز از اقدامات و همکاری شهرداری منطقه۷ که به مناسبت روز جهانی معلولان، مراسم ویژه‌ای با حضور دانش آموزان و خانواده‌هایشان برگزار کرد تقدیر به عمل آوردند.

در بخش دیگری از این بازدید، شهردار منطقه۷ به همراه تیم معاونت فنی و عمران، وضعیت ساخت و ساز کلاس ها و محوطه آموزشی مدارس را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم مبنی بر ترمیم و نقاشی دیواری و پیگیری مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

 گفتنی است چیدن سفره یلدایی، اهدای اثر هنری دانش آموزان به شهردار، دکلمه خوانی، قصه گویی، برگزاری نمایشگاه آثار هنری و بزرگداشت شهادت حضرت زهرا(س) از جمله برنامه‌های مدارس در این بازدید بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید