اسلایدراقتصادی

انجام خدمات ذبح دام قربانی توسط موسسه صنعتی گوشت مشهد در روز عید  

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده خدمات قربانی دام سبک و سنگین به صورت حضوری و غیرحضوری برای عموم مردم و خیریه ها انجام شد.

به گزارش صدای‌مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، سیدمجید موسوی گفت: امسال نیز در راستای همراهی با مردم شریف و خیران شهر مشهد، برنامه ریزی های لازم برای انجام خدمات ذبح شرعی و بهداشتی دام قربانی توسط موسسه صنعتی گوشت مشهد در ایام عید سعید قربان انجام شد.

وی افزود: با توجه به استقرار کشتارگاه مرکزی مشهد در این موسسه پس از انجام پذیرش دام های سبک و سنگین قربانی همشهریان و خیران شهر مشهد، روند ارائه خدمات ذبح دام از ابتدای طلوع آفتاب به صورت حضوری و غیرحضوری مطابق اصول شرعی و بهداشتی به متقاضیان ارائه شد.

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد ادامه داد: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دامپزشکی، لاشه دام قربانی شده به همراه آلایش آن به صورت تمیز، پاک شده و بسته بندی پس از انجام مراحل پیش سرد در سردخانه های موسسه صنعتی گوشت مشهد در روز جمعه از ساعت ۵ الی ۱۰ صبح تحویل همشهریان خواهد شد.

موسوی خاطر نشان کرد: موسسه صنعتی گوشت مشهد با برخورداری از بزرگترین و مجهزترین مجموعه کشتارگاهی صنعتی شرق کشور با برخورداری از سالنهای ذبح دام سبک و سنگین، سردخانه های مجهز و بخش های استحصال، بسته بندی و …، آماده ارائه خدمات فروش و تحویل درب منزل انواع محصولات پروتئینی تولیدی از جمله قسمت‌های مختلف گوشت گوسفند، گاو، گوساله، شتر، شترمرغ و آلایش خوراکی مانند، کله پاچه، سیرابی، جگر، دل، قلوه، مغز و … به صورت غیر حضوری از طریق تلفن ۳۱۳۰۱، اپلیکیشن مارلیک و فروشگاه اینترنتی و سایت موسسه به آدرس http://www.mashadmeat.com می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید