اسلایدرسیاسی

اعضای هیات اجرایی انتخابات مشهد انتخاب شدند

فرماندار مشهد اسامی اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان را اعلام کرد.

محمدرضا هاشمی در جمع خبرنگاران، در خصوص انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: امروز جلسه انتخاب هیات اجرایی را برگزار و ۳۰ نفر از معتمدین را دعوت کردیم که ۲۷ نفر حضور داشتند و با ۲۷ نفر انتخابات به صورت مخفیانه با حضور هیات نظارت و اعضای ستاد و معتمدین برگزار شد که ۸ نفر به عنوان عضو اصلی و ۵ نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی افزود: آقای جواد آرین‌منش، خانم عفت شریعتی کوهبنانی، محمدرضا کلایی، خانم رزا درسنی، محمد خادم‌الحسینی، محمدحسین روشنک، افشین رحیمی گل‌خندان و حسین شادکام تربتی به عنوان ۸ نفر عضو اصلی هیات اجرایی انتخاب شدند، ۳ نفر نیز شامل فرماندار شهرستان مشهد به عنوان رئیس هیات اجرایی شهرستان، دادستان مرکز استان به عنوان عضو اداری و مدیرکل ثبت احوال به عنوان اعضای اداری، ۱۱ نفر اعضای اصلی هستند. هیات ۵ نفر علی‌البدل نیز شامل غلامحسین بشارتی، سید محمد رضوی‌نسب، علی‌اکبر سبزیان، محمدرضا کمالی و رضا جمشیدی هستند.

هاشمی ادامه داد: از امروز فعالیت هیات اجرایی شروع خواهد شد و امیدوارم با همین وفاق، همدلی و صمیمیت کار را پیش ببریم و در ۲ اسفند شاهد انتخابات آبرومندی بر اساس شعار انتخابات یعنی گام دوم انقلاب، انسجام ملی، مشارکت حداکثری و قاتون‌مداری باشیم. هیات اجرایی در انتخاب شعب، محل اخذ رای و تعداد اعضای شعب جلسات فشرده‌ای برگزار خواهد کرد.

فرماندار گفت: امیدواریم‌ثبت نام‌کنندگان از روند ثبت نام راضی باشند، برای سالن نیز فضای خوبی پیش‌بینی شده و اعتقاد داریم که حرمت همه مراجعه‌کنندگان باید رعایت شود. تاکنون رضایتمندی خوبی در سطح استانی و ستاد انتخابات استان از عملکرد ستاد انتخابات شهرستان مشهد داشته و وزارت کشور نیز از روند ثبت نام راضی هستند.

وی مشهد خطاب به ثبت نام‌کنندگان، بیان کرد: توصیه ما به ثبت نام‌کنندگان این است که با مدارک‌ مورد نیاز مراجعه کنند، ما نیز بر اساس قانون هر فردی که مراجعه کند و شرایط ثبت نام را داشته باشد، ثبت نام می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید