اجتماعیاسلایدر

گزارش اسکان مسافران نوروزی از ۱۵ اسفند تا اول فروردین | اقامت بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در مشهد 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر قرارگاه خدمات سفر مشهد از اسکان بیش از ۳.۵ میلیون زائر از ۱۵فروردین اول فروردین در مشهد خبر داد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از ستادخبری قرارگاه عملیاتی خدمات سفر۱۴۰۲، حسین امیرکلالی با بیان این خبر گفت: کمیته اسکان قریب به ۶۰۰ هزار نفر شب ظرفیت اسکان در سه بخش اقامتگاه های تحت پوشش میراث‌فرهنگی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و اقامتگاه های موقت و همچنین اضطراری با بسیج تمامی دستگاه‌ها آماده سازی شده است.

وی افزود: با بستر سازی انجام پذیرفته ضمن حضور نمایندگان کلیه دستگاه‌های خدمت رسان در محل شبانه روزی قرارگاه جهت پاسخگویی نیاز زائر، تلفن پنج رقمی ۳۷۰۴۵ نیز جهت راهنمایی زائران با امکان پاسخگویی شبانه روزی در حوزه اسکان، خدمات مسافرتی، بهداشت، نظارت و تنظیم بازار تا پایان تعطیلات مشغول به فعالیت می باشند.

 امیر کلالی خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار از ۱۵ اسفند تا اول فروردین ۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۲۰۱ نفر اقامت در مشهد مقدس به ثبت رسیده و بیشترین اسکان در بازه زمانی ۲۵ اسفند لغایت ابتدای فروردین می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین به جهت جلوگیری از گران‌فروشی و کنترل نحوه خدمات اقامتی و پذیرایی به زائرین، بیش از ۱۳۰ بازرس در چهار محور منتهی به حرم مطهر به عنوان کانون استقرار زائرین تعداد ۳۷۵۹ بازرسی از تاسیسات گردشگری انجام پذیرفته و طی این مدت ۴۳ پرونده تخلف مورد بررسی قرار گرفته و قریب به ۴۷ میلیون تومان به زائرین برگشت شده و برای واحدهای متخلف پرونده تعزیراتی تنظیم گردیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید