اسلایدرورزشی

احتمال بازگشایی سالن‌های ورزشی شهرداری در پایان اردیبهشت ماه

معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد از بازگشایی احتمالی اماکن و سالن‌های ورزشی شهرداری در پایان اردیبهشت ماه خبرداد.

به گزارش صدای مشهد، حسن نوری در خصوص زمان پایان استفاده و آماده‌باش سالن‌های ورزشی شهرداری برای کمک به مدیریت بحران کرونا، اظهار کرد: شهرداری مشهد پیش از مصوبه تعطیلی تمام اماکن ورزشی توسط وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا، اماکن و سالن‌های ورزشی خود را تعطیل کرد. در روز نخست ۳۰ سالن ورزشی را برای استفاده بهینه در حوزه‌های پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و جهادی مانند تولید ماسک، دستکش و بسته‌بندی موادغذایی، در اختیار بخش‌های مختلف قرار دادیم.

وی افزود: به احتمال زیاد در انتهای اردیبهشت، تعطیلی اماکن و سالن‌های ورزشی پایان خواهدیافت. در این خصوص تابع سیاست‌ دستگاه‌های متولی مانند وزارت ورزش هستیم. شهرداری مشهد تاکید کرده هیچ اجاره‌ای از کسانی که در این مدت بابت سالن‌ها و اماکن ورزشی با شهرداری قراردادی داشتند، اخذ نشود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان به صورت مجازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیکی ماه رمضان در حال آماده‌سازی و طراحی مسابقات و برنامه‌های سرگرم کننده به صورت مجازی برای شهروندان هستیم. هدف‌ ما این است که شهروندان سایر کلان شهرها را هم در این مسابقات شرکت دهیم. مسابقات و چالش‌هایی که خانواده‌ها را در کنار یکدیگر سرگرم خواهد کرد، در اولویت قرار دارند. اطلاعات و روش اجرای هر برنامه به زودی تهیه و به اطلاع شهروندان خواهدرسید.

نوری عنوان کرد: با توجه به تعطیلی و ضدعفونی تمام مجموعه‌های ورزشی چند منظوره و روباز، متاسفانه با وجود این که درهای ورودی این مجموعه‌ها قفل زده و جوش داده‌شده، اما شاهد حضور برخی از جوانان در آن‎‌ها هستیم. برخی شهروندان کم‌توجهی می‌کنند و این امر باعث آسیب به خود و خانواده‌شان می‌شود. از شهروندان تقاضا دارم تا این آسیب‌ها را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید