اجتماعیاسلایدر

آزادی ۳۵۰ زندانی با کمک های مردمی از ابتدای سال جاری

مدیرکل زندانهای استان خبر داد

به گزارش دفتر مرکز رسانه قوه قضائیه در خراسان رضوی، سعید سرباز جانفدا از آزادی ۳۵۰ زندانی با بدهی ۵۵ میلیارد تومان توسط کمک های مردمی از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش صدای مشهد؛ بر پایه همین گزارش مدیرکل زندانهای خراسان رضوی ضمن تشریح اقدامات مرتبط با دستورالعمل مشارکتهای مردمی مرتبط با زندانها گفت : از ابتدای سال جاری اقدامات مهمی در قالب برنامه های حمایتی و آموزشی با مشارکت مردم و خیرین برای زندانیان استان انجام گرفته است.

وی افزود : برنامه های حمایتی در حوزه اشتغال زندانیان، مددکاری اجتماعی و قضایی، بهداشت و درمان و شناسایی افراد نیازمند و برنامه های آموزشی در حوزه پیشگیری از جرم، آموزش های فرهنگی و دینی و آموزش مهارت های زندگی بوده است.

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی اضافه کرد : انواع برنامه های حمایتی از خانواده های زندانیان مانند پرداخت هزینه تحصیل فرزندان، برگزاری اردوهای تفریحی، تامین جهیزیه، سبدکالا و کمک های نقدی و برنامه های حمایتی از خود زندانیان مانند برگزاری دوره های سواد آموزی با هدف ادامه تحصیل مددجویان، ایجاد کسب وکارهای پایدار، تشکیل کارگروههای مختلف صلح و سازش برای کسب رضایت از شکات و انواع اقدامات مهم دیگر از جمله خدماتی است که با مشارکت های مردمی برای مددجویان صورت گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید