اسلایدراقتصادی

آخرین وضعیت پمپ‌های بنزین‌ مشهد

تمام جایگاه‌های سوخت کشور با توجه به اختلال صورت گرفته از روز گذشته به طور کامل وارد مدار شد.

به گزارش صدای مشهد؛ مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان درباره آخرین وضعیت پمپ‌های بنزین مشهد و استان خراسان تصریح کرد: از روز گذشته تمام تلاش خود را کردیم که در جایگاه‌های سوخت هرچه سریع‌تر توزیع بنزین برقرار شود و تا به این لحظه همه پمپ‌های بنزین در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان‌رضوی امکان سوخت‌رسانی به هم‌استانی‌ها را دارند.

اصغری در ادامه افزود: تا رفع اختلال در سیستم هوشمند سوخت، بنزین با نرخ ۳هزارتومان و بدون کارت سوخت عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است سهمیه مردم بعد از رفع اختلال محفوظ است.

جعفر سالاری نسب ، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشورنیز در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت سوخت‌رسانی در کشور اظهار کرد: تمام جایگاه‌های سوخت کشور با توجه به اختلال صورت گرفته از روز گذشته به طور کامل وارد مدار شد.

وی افزود: در گام دوم استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها مطرح شد و با اقداماتی که صورت گرفت در حال حاضر ۴۰ درصد جایگاه‌های کشور این قابلیت را دارند که فرآیند سوخت‌گیری با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

به گفته وی در شرایط فعلی روی استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها متمرکز هستیم و سعی داریم تا آخر وقت امروز این موضوع را نیز در جایگاه‌ها به طور کامل عملیاتی کنیم.

از صبح روز گذشته پمپ‌های بنزین سطح کشور دچار اختلال و قطعی سیستم هوشمند سوخت‌رسانی شد که گروه هکری با نام «گنجشک درنده» مسئولیت این خرابکاری را به عهده گرفت.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید