اجتماعیاسلایدر

آخرین اطلاعات درباره قاتل شهید دوست محمدی از زبان برادر شهید

در گفتگوی تلفنی برادر شهید با برنامه رادیو مقاومت مطرح شد

برادر شهید رسول دوست محمدی گفت: هنوز قاتل شهید دوست محمدی دستگیر نشده پلیس عنوان کرده کسی که شهید دوست محمدی را به قتل رسانده یک فرد حرفه ای بوده است.

به گزارش صدای مشهد، امید دوست محمدی در گفتگو با رادیو مقاومت برنامه «مرد میدان» در رابطه با ویژگی های برادرش اظهار کرد: رسول یک تفکر بسیجی داشت، تفکر و روحیه ی جهادی داشت که مسیر آن روحیه، با رویه زندگی مردم عادی متفاوت بود.
وی ادامه داد: مسیری که شهید دوست محمدی در پیش گرفته بود خدمت به مردم و جهاد علیه باطل بود و همیشه در صحنه های که حضور داشت تلاش می کرد تاثیر گذار باشد، حالا چه آن اتفاق بلای طبیعی مثل سیل وزلزله بود یا اغتشاش در کشور یا دفاع از حرمین در خارج از کشور.
وی افزود: آقارسول براساس شرایط جامعه سعی میکرد در همه جبهه ها حضور و فعالیت موثری داشته باشد. همانند تفکر و نگاه بسیجی. این تفکر است که خط مشخصی ندارد و براساس نیاز جامعه و زمانه تاثیر گذار است.
برادر شهید رسول دوست محمدی در خصوص نحوه شهادت برادرش عنوان کرد: آن روز در چهارراه کلاهدوز و آبکوه مشهد، مقابل مسجد موکب داشتند، یک درگیری بین آشوبگران و ماموران رخ می دهد، درگیری تقریبا تمام می شود و نیروهای امنیتی عقب میکشند؛ رسول و دوستش به دلیل گاز اشک آوری که زده شده بود روی پله های مسجد نزدیک موکب نشسته اند که یک نفر می آید تا خیمه را آتش بزند، دوست رسول جلو میرود که این کار را نکنند، رسول همه به کمک دوستش می آید، که فرد مهاجم چاقوی دستش را در قلب رسول فرو می کنند و چون اغتشاشگران اجازه ورود آمبولانس را به صحنه نمی دهند امکان احیاء برای رسول فراهم نمی شود و وی به شهادت می رسد.
وی اضافه کرد: قاتل شهید دوست محمدی هنوز پیدا نشده، گویا فردی که چاقو زده، فرد حرفه ای بود و به دلیل اینکه چهره اش پوشیده بوده، هنوز نتوانسته اند او را پیدا کنند؛ طبق صحبت هایی که با فرمانده نیروی انتظامی استان داشتم گفتند یک گروه کارگاه پیگیر این موضوع هستند. قطعا قاتل هم پیدا می شود، هیچ خونی بی جواب نمی ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید