دسته بندی نشده

سارق کاپشن رنگی گوشی قاپ در دام افتاد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل اصلی گوشی قاپی‌های تیزدستانه که چندین کاپشن رنگی به تن داشته و رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ عباس صارمی اظهار کرد: در پی گزارش گوشی قاپی‌های سریالی توسط ۲ جوان موتورسوار طی یک هفته گذشته طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در این ماموریت ضربتی با بررسی سرقت‌های انجام شده و ترسیم چهره فرضی متهمان، پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس  وارد عمل شدند.

وی گفت: پلیس متهمان را با اقدام غافلگیرانه خود در حالی که قصد سرقت گوشی تلفن همراه خانم جوانی را داشتند، زمین‌گیر کرد و در این عملیات متهم اصلی پرونده دستگیر و همدستش با موتورسیکلت از صحنه متواری شد.

صارمی بیان کرد: در بازرسی بدنی از متهم ۲۳ ساله که هیچ سابقه کیفری نداشت و چند کاپشن رنگی به تن کرده تا پس از ارتکاب هر سرقت برای رد گم‌کنی لباسش را عوض کند یک قبضه قمه کشف شد و متهم با معرفی همدستش، گفت که حدود یک هفته قبل به‌طور اتفاقی با وی آشنا و نقشه گوشی قاپی‌ها را طراحی و با موتورسیکلت از محدوده بلور طبرسی مشهد مرتکب گوشی قاپی می‌شده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست در بررسی‌های  اولیه از متهم دستگیر شده، ۴۰ فقره گوشی قاپی را رمزگشایی و تحقیقات تا زمان دستگیری متهم فراری پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید