سیاسی

ترقی: سردار سلیمانی اهداف آمریکا در خاورمیانه را متلاشی کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: پاسخ ایران به آمریکا در پی ترور سردار سلیمانی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود.

حمیدرضا ترقی با بیان اینکه سردار سلیمانی از فرماندهان استراتژیکی بود که توانست توطئه تجزیه عراق و تشکیل یک دولت داعشی  در منطقه را خنثی کند، اظهار کرد: در واقع سردار سلیمانی توانست اهداف خاورمیانه‌ای آمریکا را ‌متلاشی و زمنیه تنفر ملت‌های منطقه از آمریکا و زمینه بیرون راندن آمریکا از منطقه را فراهم کند، تلاش و مجاهدت سردار سلیمانی هزینه سنگینی داشت و توانست موجبات وحدت و انسجام جبهه مقاومت در منطقه را ایجاد کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: اقدامات سردار سلیمانی برای آمریکا یک شکست استراتژیک و یک آبروریزی حیثیتی در دنیا بود و این مسئله موجب شد تا آنان دست به چنین اقدامی بزنند تا جبران شکست مفتضحانه خود در منطقه را به طریقی جبران کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: یقینا این اقدام آمریکا همچون سایر اقدامات آن‌ها نتیجه معکوس خواهد داشت و سبب می‌شود تا اهداف و برنامه‌های سردار سلیمانی بیشتر محقق و سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی در رابطه با پاسخ احتمالی ایران به اقدام آمریکا اضافه کرد: تلافی ایران همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، سخت و پشیمان کننده خواهد بود اما ما کاملا با تدبیر، جوانب‌نگری و حساب‌شده اقدام خواهیم کرد و در آینده می‌توان نتیجه آن را مشاهده کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص شخصیت شهید سردار سلیمانی و تاثیر ایشان بر جایگاه منطقه‌ای ایران گفت: شخصیت سردار سلیمانی در داخل کشور مورد قبول همه جریان‌های سیاسی و محبوب ملت ایران با هر سلیقه‌ای بود،همچنین او در منطقه از یک اقتدار و توانمندی دیپلماتیک و نظامی برخوردار بود و در ردیف بسیاری از شخصیت‌های نظامی مهم و تعیین‌کننده دنیا قرار داشت و قطعا در آینده برای شخصیت ایشان، توصیفات و کتاب‌های متعددی نوشته خواهد شد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی شخیصتی بود که به لحاظ توانمندی فردی، استراتژیک، قدرت شناخت برنامه‌های دشمن و چگونگی مبارزه با یکی از سرسخت‌ترین ارزش‌های غیرکلاسیک همچون داعش نشان داد و اثبات کرد که می‌تواند با چنین ارتشی که توسط عوامل کشورهای قدرتمند زیادی پشتیبانی می‌شود، مقابله کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: از طرف دیگر سردار سلیمانی توانست داعشی که مورد حمایت گسترده آمریکا و کشورهای متحجر منطقه بود را شکست دهد و سازمان‌دهی آنان برای تشکیل یک دولت جعلی دیگر همچون اسرائیل در منطقه را بهم بزند. این شخصیت در دنیا کم نظیر و به لحاظ اخلاقی، روحی، معنوی و همچنین اقتدار کمتر کسی مانند ایشان را می‌توان در مجموع نظامیان دنیا پیدا کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید