فرهنگی

هزار تخت واحدهای اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبودیافتگان کروناست هزار تخت واحدهای اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبودیافتگان کرونا

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هزار تخت واحدهای اقامتی مشهد به صورت داوطلبانه از سوی مالکان، آماده میزبانی از بهبودیافتگان بیماری کروناست.

به گزارش صدای مشهد، یوسف بیدخوری افزود: در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر احتمال اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص بخشی از فضای واحدهای اقامتی رسمی به منظور اقامت بهبودیافتگان بیماری کرونا برای گذراندن دوران نقاهت بیماری، شماری از مالکان واحدهای اقامتی رسمی از جمله هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در کلانشهر مشهد برای این کار اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا واحدهای اقامتی با ظرفیت هزار تخت آماده میزبانی و پذیرش بهبودیافتگان بیماری کرونا برای سپری کردن دوران نقاهت بیماری و نیز جلوگیری از حضور آنان در جمع اعضای خانواده و جامعه تا زمان پایان این دوران هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این افراد در این دوره به خدمات بیمارستانی نیازی ندارند و صرفا فضای تحت کنترل با خدمات روزانه برای آنان نیاز است.

بیدخوری افزود: هیچ گونه اجباری در زمینه مشارکت این مالکان نبوده و آنها به صورت داوطلبانه اقدام به مشارکت در این زمینه کرده اند.

وی اضافه کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اقامت این افراد، زیرساختها و آماده‌سازی‌های لازم انجام شده است.

براساس آخرین آمارها، شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در خراسان رضوی تاکنون به ۱۸۳ نفر رسیده است.

۸۹ نفر نیز در این استان بر اثر بیماری مشکوک به کرونا جان باخته‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید