فرهنگی

برگزاری نماز جمعه این هفته در خراسان رضوی

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه این هفته در ۵۳ نقطه خراسان رضوی و با رعایت تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش صدای مشهد، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: برگزاری مختصر مراسم نماز جمعه،  برگزار نکردن سخنرانی پیش از خطبه‌ها و نیز نخواندن اطلاعیه‌ها و کاستن از بیانات مجری و انجام نشدن اقداماتی که منجر به حضور طولانی نمازگزاران در مصلی شود از جمله اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا در نمازهای جمعه است.

او ادامه داد: در صورت برنامه‌ریزی قبلی برای سخنرانی پیش از خطبه‌ها این سخنرانی باید بسیار کوتاه و مرتبط با موضوع مقابله با ویروس کرونا باشد همچنین خطبه‌های نماز هم باید کوتاه بیان شود و دعای فرج به نیت دفع بلا از کشورهای مسلمان هم قرائت خواهد شد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: برای آگاهی بخشی به نمازگزاران در زمینه ویروس کرونا استقرار غرفه اطلاع‌رسانی مرکز بهداشت و ارائه جزوات اطلاع رسانی، توزیع رایگان ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده تا حد امکان در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید