شهری

مترو گران شد

اعمال نرخ جدید بهای خدمات استفاده از قطار شهری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از اعمال نرخ جدید بهای خدمات استفاده از قطار شهری از فردا خبرداد.

به گزارش صدای مشهد، “وحید مبین‌مقدم” در این خصوص گفت: بر اساس محاسبات انجام‌شده بهای تمام‌شده هر سفر با قطار شهری حدود هشت هزار و ۵۰۰ تومان است که تا امروز شهروندان تنها هزار تومان از این مبلغ را پرداخت می‌کردند.

وی افزود: سال گذشته شورای اسلامی شهر مبلغ هزار و ۲۰۰ تومان را به‌عنوان بهای استفاده از خدمات قطار شهری تصویب کرد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا این مبلغ تا امروز به‌عنوان تخفیف لحاظ و نرخ جدید(۱۲۰۰)تومان تا امروز اعمال نشده بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه با تائید فرمانداری نرخ جدید بهای خدمات استفاده از خطوط قطار شهری از فردا سه‌شنبه ۷تیرماه اجرایی خواهد شد اظهار کرد: بر همین اساس نرخ بهای استفاده از خدمات قطار شهری با من کارت که پیش‌ از این هزار تومان بود از فردا هزار و ۲۰۰ تومان و بلیت‌های تک‌سفره که پیش‌ از این هزار و ۵۰۰تومان بود دو هزار تومان محاسبه می‌شود.

مبین‌مقدم ادامه داد: همان‌گونه که اعلام شد هزینه تمام‌شده هر سفر هشت هزار و ۵۰۰ تومان برآورد می‌شود که اکنون از این مبلغ تنها هزار و ۲۰۰ تومان را شهروندان و هفت هزار و ۳۰۰ تومان دیگر را شهرداری به‌عنوان کمک پرداخت می‌کند.

وی افزود: در مجموع هزینه تمام‌شده هر سفر شامل هزینه‌های تعمیر و نگهداری ناوگان، تأمین لوازم‌یدکی، دستمزد و…است که تنها چهارده درصد آن را شهروندان پرداخت می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید