فرهنگی

بین ۷ تا ۱۰ هزار نفر در کمپ زائرپذیر غدیر مستقر شده اند  

تمام ارکان شهر در خدمت زائرين و مسافران نورزی

سرپرست شهردار مشهد گفت: تاکنون بین ۷ تا ۱۰ هزار نفر در کمپ زائرپذیر غدیر مستقر شده اند.

به گزارش صدای مشهد، جواد اصغری در حاشیه بازدید از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ گفت: یکی از مجموعه هایی که به صورت ۲۴ ساعته فعال است و انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه مدیریت شهری را به مسئولین مربوطه منعکس می کند، اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ است.

وی با اشاره به اینکه همکاران در مجموعه مدیریت شهری در راستای حضور زائرین در ایام نوروز وآماده سازی شهر اقدامات خوبی انجام داده اند و اتفاقات خوبی رقم خورده بیان کرد:درحوزه اسکان موقت و اظطراری، کمپ زائرپذیر “غدیر”، پذیرای زائرین و مجاورین بوده و تا کنون بین ۷ تا ۱۰ هزار نفر در این کمپ مستقر شده اند.

وی همچنین افزود:علاوه بر این فضاهایی که متعلق به شهرداری مشهد است از جمله ورزشگاه ها، سوله های بحران، فرهنگسراها، پایانه مسافربری امام رضا(ع) نیز در حوزه اسکان پذیرای زائرین و مجاورینی بوده است.

سرپرست شهرداری مشهد تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش همکارانی که در سطح شهر درحال خدمت‌رسانی هستند، خدمات مناسبی به زائرین ارائه دهیم.

 ثبت ۵ هزار و ۱۰۴ تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷

سید ناصر نعمتی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: از ۲۸ اسفند تا دوم فروردین ۵ هزار و ۱۰۴ تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ که به صورت شبانه روزی زیر نظر شهرداری مشهد فعالیت می کند، در سامانه شده است.

وی ادامه داد:از این تعداد ۲ هزار و ۳۵۰ تماس به صورت ثبتی بوده که شامل سدمعابر، ساخت و ساز غیر مجاز، اشغال معابر و… همچنین ۲هزار و۹۱۶ تماس دیگر به صورت آنی که شامل پرسش شهروندان در خصوص ساعات کاری اماکن تفریحی، ساعات کاری اتوبوسرانی، قطارشهری، فعالیت تلفن بوده است.

نعمتی همچنین افزود: علاوه بر این ۳۰۰ تماس در خصوص راهنمایی اسکان با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ داشته ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید