اسلایدرشهری

برگزاری صحن علنی شورای شهر ویژه دانش‌بنیان‌ها

به گزارش صدای مشهد، محمد شیخانی در گفتگویی با بیان اینکه با اشاره به نقش و اهمیت توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به این امر، اظهارکرد: آنچه مسلم بوده این است که برای توسعه همه‌جانبه، افزایش اشتغال و ارتقاء سطح علم و دانش، نیازمند حمایت و بسط فعالیت این شرکت‌ها هستیم.

وی گفت: براساس همین جایگاه، شورای ششم توجه ویژه‌ای نسبت به این حوزه داشته و مصوبات حمایتی نیز در این خصوص گذرانده است؛ از جمله آنها، امکان فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان دارای مجوز در کاربری‌‌های مسکونی است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به برگزاری جلسات صحن علنی ویژه اقشار مختلف، که در این دوره به ابداع شورای ششم شاهد آن بوده‌ایم، افزود: تاکنون جلساتی با حضور دانش‌آموزان و همچنین خبرنگاران داشته‌ایم؛ در ادامه این رویه و رویکرد برگزاری جلسات نخبگانی، شاهد برگزاری صحن علنی مختص شرکت‌های دانش‌بنیان خواهیم بود.

شیخانی تصریح کرد: امیدواریم از این طریق بتوانیم تعامل و ارتباط مدیریت شهری با بدنه دانشگاهی و نخبگانی را بیش از پیش تقویت ببخشیم و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مربوط به ماموریت‌های شهرداری و همچنین سیاست‌گذاری‌های شورای شهر بهره ببریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید