اجتماعیاسلایدر

وظیفه داریم اندیشه و آرمان مکتب حاج قاسم را رواج بدهیم

سرپرست دانشگاه رضوی مطرح کرد

حجت الاسلام دکتر امامی از حاج قاسم به عنوان یک مکتبی که محور مقاومت و دارای اندیشه و ایده و آرمان در حفظ کیان اسلام بوده نام برد که وظیفه همه توسعه و ترویج این مکتب است.

به گزارش صدای مشهد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در برنامه سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی بیان داشت: حاج قاسم به عنوان یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی، شخصی است که آرمان های جامعه اسلامی را عملا در میدان محقق ساخته است.

وی افزود: کسی که دفاع از کیان و جامعه و محور مقاومت و حفظ و بقای این محور و جامعه اسلامی را تامین کرد کسی که در این راه جان و هستی و تمام وجود خود را فدا کرد این چنین شخصی الگو و اسوه و یک مکتب است که یک اندیشه و فکر و ایده و آرمان را به وجود آورده است.

سرپرست دانشگاه رضوی بیان داشت: ما وظیفه داریم این فکر و اندیشه را حفظ کنیم و توسعه و رواج بدهیم و در این راه تلاش کنیم بنابراین در همین راستا ما در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سالگرد شهادت این بزرگوار کنفرانس اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری را با موضوع دیدگاه ها و مبانی قرآنی دفاع از کیان و جامعه اسلامی در شرق کشور با میزبانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار کردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید