اسلایدرشهری

گندزدایی و ضدعفونی بازار جنت

با همکاری شهرداری منطقه هشت و شورای محلات محله جنت بازار و معابر این محله ضدعفونی و گندزدایی گردید.

به گزارش صدای مشهد، علی شیرازی با بیان این مطلب، اظهار کرد: به منظور رفع آلایندگی‌ها و کنترل شیوع ویروس کرونا، تمامی معابر پرتردد، تأسیسات و مبلمان شهری همچنین پیاده‌راه جنت به عنوان تنها پیاده‌راه تجاری – هویتی شهر مشهد به طور روزانه و مستمر از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری ضدعفونی و گندزدایی شد، همچنین ضدعفونی و گندزدایی فضا‌های عمومی سطح منطقه نیز به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اولویت مدیریت شهری در اهمیت سلامت شهروندان، عنوان کرد: حفظ سلامت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این زمینه مجموعه مدیریت شهری منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و با تمام توان و پشتکار نسبت به این مهم اقدام می‌کند.

شهردار منطقه ۸ مشهد با بیان اینکه با جدی‌تر شدن شیوع بیماری کرونا اقداماتی از سوی شورای اجتماعی محله و شهرداری منطقه انجام شد، خاطرنشان کرد: ضدعفونی معابر پر خطر و همچنین بازار جنت یکی از اقداماتی بود که توسط هشت گروه از جوانان محله به صورت جهادی انجام شد.

شیرازی تصریح کرد: در این اقدام کسبه بازار جنت نیز پای کار آمده و در ضدعفونی بازار همراه بودند، لازم به ذکر است که بعد از آنکه موضوع جدی‌تر شد؛ بازار تعطیل اعلام شد تا مانع گسترش بیماری شود که این همکاری کسبه خود جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات در محله جنت توزیع بسته‌های بهداشتی شامل بروشور مراقبت‌ و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا مانند شست‌وشوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و یا رعایت فاصله اجتماعی از دیگران و … به همراه ماسک و محلول ضدعفونی کننده بود که بین ۱۱۰ خانوار توزیع شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید